Iran Varzeshi

دو بازي تداركاتي براي تيم ملي

-

تيم ملي فوتبال ايــران كه در نوروز ۶۹ توانســت در دو ديدار مهم و سرنوشتســا­ز مقابــل چين و قطــر به پيروزي برســد، اين شــانس را دارد كه با پيروزي مقابل ازبكستان در ۲۲ خــرداد و در فاصله دو مــاه مانده به پايان رقابتهاي انتخابي جام جهاني روســيه به اين مسابقهها صعود كند. فدراسيون فوتبال ايران و كارلوس كيروش ســرمربي تيم ملي براي تحقق اين موضوع به دنبال برنامهريزي مناسبي هستند تا مليپوشان ايران با بهترين آمادگي مقابل ازبكها قرار بگيرند.

از همين رو كارلوس كيروش درخواست دو ديدار دوســتانه و برگزاري اردوي خارجي را به فدراســيون فوتبال ايران داده است. بعد از اتمــام ليگ برتر، بازيكنان شــاغل در اين مسابقهها در اختيار كادر فني تيم ملي هستند و فدراسيون فوتبال در نظر دارد در بازه زماني ۶ خــرداد تا ۸1 خرداد دو بازي دوســتانه را براي تيم ملي تدارك ببيند. فدراسيون فوتبال درخواســت بازي دوســتانه را به كشورهاي مختلفي از جمله قزاقستان، ارمنستان، آلباني، بوسني و هرزگووين، اردن، عمان و چند كشور آســيايي و اروپايي ديگر ارائه كرده و تاكنون اردن با پيشنهاد ايران مخالفت كرده است.

در صورتي كه هر كدام از اين كشــورها با پيشنهاد بازي دوستانه ايران موافقت كنند مليپوشــان اردويي را در آن كشــور برگزار خواهند كرد. پيش از اين شــنيده ميشد تيم ملي اردويي در ارمنســتان خواهد داشت كه ايــن موضوع منوط به موافقــت تيم ملي اين كشور براي برگزاري بازي دوستانه است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran