Iran Varzeshi

برد خانگي پترو و شيميدر در هفته هفتم

-

در هفته هفتــم از مرحله گروهي ليگ برتر بســكتبال، پتروشيمي، نفت آبادان و شيميدر تهران حريفان خود را شكست دادند.

در مهمتريــن ديــدار ايــن هفته پتروشيمي كه در خانه ميزبان دانشگاه آزاد بود، توانســت با ارائه يك بازي كم نقص، شكست دور رفت را جبران كند و حريفش را 80 بر 64 شكست دهد. هر دو تيم هفته گذشته پيروز ميدان بودند و اما در هفته هفتم دانشــگاه نتوانست مانند بازي برابر شــيميدر پيروز ميدان باشد و نتيجه را به حريف قدرتمند خود واگذار كرد.

در تنها ديدار تهران اما شــيميدر كه هفته گذشته باخت نزديكي را برابر دانشــگاه تجربه كرد، برابر شــهرداري گــرگان به برتري رســيد. شــاگردان مصطفــي هاشــمي كه در ايــن بازي ميزبان بودند توانســتند بــا ده امتياز اختــالف و نتيجــه 81 بــر 71 حريف گرگاني خودشــان را از پيش رو بردارند و باخت هفته گذشته را جبران كنند.

ديدارهــاي اين هفته 24 ســاعت پيــش از برگــزاري قرار بــود دو بازي بيشتر نداشــته باشد و اراكيها تصميم گرفته بودند براي بازي با نفت به آبادان سفر نكنند. تصميمي كه پس از شنيدن عواقــب آن و برگشــتن نتيجــه ديدار رفت، تغيير پيدا كرد و محمد كســايي پور تيمش را بــدون بازيكنان اصلي با اتوبوس راهي آبادان كرد. سفري خسته كننــده در روز پيش از مســابقه كه در نهايت هم منجر به يك شكست سنگين براي شــهرداري اراك شــد. در آخرين مســابقه اين هفته نفت آبادان به خوبي از شرايط بحران زده شــهرداري اراك اســتفاده كرد و اين تيم را 113 بر 71 مغلوب كرد.

مشــكالت عديده و ادامهدار مالي و همچنيــن نبــودن بازيكنــان اصلي و خارجــي اصليترين دليــل عملكرد ضعيف شــهرداري اراك در اين مسابقه بود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran