Iran Varzeshi

مونتال: در شهرآورد همه چيز به هم ميريزد

-

وينچنزو مونتا انتظار دارد شــهرآورد امروز دالمادونين­ا احساســي باشــد. مربي ميان در كنفرانس خبري قبــل از بازي گفت:«ما با تيمي روبهرو ميشــويم كه بازيكنان بزرگــي دارد. ما نميتوانيم با آزادي مورد نظرمان كه براي پيــروزي به آن نياز داريم، بــازي كنيم. ايــن بازي شــباهت زيادي به مســابقه اول خواهد داشت، با همان كيفيت و جو و در باالترين سطح.»

تيم او در صورت پيروزي پنج امتياز پيش ميافتد و شانس خوبي براي كسب سهميه ليگ اروپا خواهد داشت:«درصد صعود ما با بردن اين بازي باال ميرود اما اينكه با توجه به كسب يك امتياز توسط اينتر در سه بازي اخيرشان شانس خودمان را براي پيروزي در اين بازي بيشــتر بدانيم، اشــتباه است. در شهرآورد همه چيز به هم ميريزد. از طرف ديگــر، باخت هم هيچ كدام از دو تيم را به طور كامل نااميد نميكند. شــهرآورد اول امســال به ما آموخت بايد تا دقيقه 95 بازي را در جريــان بدانيــم. اين بازي را حدود يك ميليارد نفر در سراســر جهان ميبينند و اميدوارم مالكان جديد باشگاه با خودشان شانس بياورند.»

او همچنيــن درباره آينــده خود گفت: «ديگران بايــد تصميم بگيرند، اولويت من فعا با شهرآورد است. من از مربيگري ميان خوشحالم اما در هر حال در دوران تغيير شايعات زيادي وجود دارند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran