Iran Varzeshi

دروگبا: از ليگ برتر پيشنهاد داشتم

-

ديديه دروگبا گفته كه پيش از آنكه به تيم فينيكس رايزينگ بپيوندد، پيشنهادي از يك تيم ليگ برتري داشــته اســت. اين مهاجم ســابق چلسي پس از ترك مونترال ايمپكــت در ســال ،2016 بدون باشــگاه بوده اســت. او اكنون به عنــوان بازيكن و ســهامدار به تيم فينيكس پيوســته است. فينيكس رايزينگ در USL (دســته دوم فوتبال آمريكاي شــمالي) بــازي ميكند. البته تيمهاي برتر اين رقابت به دسته برتر (مسابقات)MLS صعود نميكنند.

دروگبا گفته اســت: «من به فينيكس در ايالــت آريزونا ميروم تا در USL بازي كنــم. اين انتقــال خوبي اســت چون من ميخواهم به فوتبــال ادامه دهم اما تقريبا 40 سال دارم و مهم است كه براي آيندهام هم برنامهريزي داشــته باشم. فينيكس اين امكان را به من داد. من ميتوانستم به بازي در جاهاي ديگر ادامه دهم. من از انگليس، از يك تيم ليگ برتري پيشنهاد داشتم. از يك تيم چمپيونشــي­پ هم همينطور. به همين شكل از خاورميانه، چين و هند اما آنها تنها ميخواستند كه من بازيكنشان باشم. اينكه مالك يك تيم باشــيد و در همان حين در آن تيم بازي كنيد غيرطبيعي است.»

دروگبــا در ايــن تيم كنــار يكي از همبازيهــا­ي ســابقش در چلســي بازي خواهد كرد. شون رايت فيليپس، بال سابق چلســي هم از نيويورك ردبولز به فينيكس رايزينگ پيوسته است.

روملــو لوكاكو، ديگر همبازي ســابق دروگبا در چلســي هم توجهات بسياري را به خود جلب كرده است. روبرتو مارتينس، مربي تيم ملــي بلژيك گفته كــه لوكاكو ميتواند بهترين مهاجم دنيا باشــد. دروگبا ميگويد: «وقتي به آمار او، ســنش و نحوه پيشرفتش نگاه ميكنيد، به نظرم ميتواند حق با مارتينس باشد.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran