Iran Varzeshi

ديباال تا 2022 با يوونتوس تمديد كرد

-

پائولو ديباال، مهاجم آرژانتيني يوونتوس همانطــور كه پيــش از اين اعالم كــرده بود، قــراردادش بــا يوونتوس را تمديــد كرد و تا ســال 2022 در تورين ماندني شد. ديباال كه سهشنبه شــب با زدن دو گل و پيروزي 3 بر صفــر يوونتوس برابر بارســلونا در مرحله يك چهارم نهايــي ليگ قهرمانان اروپــا بار ديگر ارزش و تواناييهاي­ش را به اهالي دنياي فوتبال نشــان داد، قراردادي با بيانكونري بسته است كه حقــوق او را به 110 هــزار پوند در هفته و 5/9 ميليون پوند در سال افزايش ميدهد.

ديبــاال كــه ســال 2015 از پالرمو به يوونتوس پيوست، در يك سال اخير مشتريان فراوانــي از ليگهــاي معتبر اروپــا از جمله الليگا و ليگ برتر انگليس داشــته اســت، هر چند كه ســرانجام تصميم گرفت به بانوي پير متعهد بماند. سال گذشــته تصور ميشد كه او ركــورد نقل و انتقــاالت را با عقد قراردادي 100 ميليون پوندي بشــكند و از بارسلونا هم بهعنوان پروپاقرصتر­ين مشتري او ياد ميشد. برخي حتي از ديباال بهعنوان گزينه بارساييها براي جانشيني مسي در تركيب اصليشان نام بردند اما با قرارداد جديــدي كه اكنون ميان اين بازيكــن آرژانتينــ­ي و بيانكونري منعقد شده است، رفتنش از تورين غيرممكن به نظر ميرسد. براي قرارداد جديد ديباال با يوونتوس هيچ رقمي بهعنوان غرامت فســخ قرارداد در نظر گرفته نشــده است و بعيد به نظر ميرسد كه بانوي پير حاضر شــود ستاره آيندهدارش را با رقمي كمتر از 85 ميليون پوند بفروشد.

ديباال بعد از تمديد قراردادش با يووه به سايت اين باشــگاه گفت: «خيلي خوشحالم و مايه افتخار من اســت كــه در يوونتوس بازي كنم. تصــور رخ دادن اين همه اتفاق خوب به صورت يكجا براي من خيلي سخت است. اين هفته براي من هفتهاي پر از احساسات خاص بــود. از دســتاورده­ايم در يوونتوس بينهايت راضــيام اما هنوز چيزهاي زيادي هســت كه ميتوانم به دســت آورم.» يوونتوس تابستان ســال 2015 ديباال را بــا 23 ميليون پوند از پالرمو خريد و او تا كنون در 82 بازياش براي بيانكونري در تمامــي رقابتها 39 گل زده و 17 پاس گل داده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran