Iran Varzeshi

حاجمحمدي ميرسد صادقيان نه

-

ايران ورزشي- بازي ماشينسازي تبريز و پرســپوليس در هفته بيست و هفتم بدون شــك مهمترين بازي ليگ به حســاب ميآيد. بازي حساسي كه تكليــف قهرمانــي پرســپوليس را به صورت صددرصد و سقوط ماشينسازي را مشخص خواهد كرد. در واقع اگر در اين بازي پرسپوليس به پيروزي و حتي مســاوي برســد، قهرمانياش در ليگ شــانزدهم مسجل ميشــود. در طرف مقابل هم ماشينســاز­ي تبريز به ليگ يك سقوط خواهد كرد. آن هم 3 هفته مانده به پايان ليگ شانزدهم.

البته نميشــود نتيجه بــازي را پيشبيني كــرد چراكه پرســپوليس در هفتههــاي اخير مقابــل تيم پايين جدولي صنعتنفت آبادان هم شكست خورد كه همين مســاله باعث ميشود ماشينسازان تا حدودي براي شكست صدرنشــين و مدعي اصلــي قهرماني، اميدوار باشند. هرچند كه ماشينسازي چنــد بازيكن اصلي خــود را به دليل مصدوميــت و محروميــت در اختيار ندارد.

در اين تيم، بازيكناني مثل احمد اميركامدار محروم اســت، بهمن كامل، حبيــب گردانــي و ســعيد قائدي هم مصدوم هستند. البته در بين مصدومان 2 نــام جالب را هم بايــد اضافه كنيم. در ايــن مدت خبرهاي زيادي در مورد رسيدن يا نرسيدن امين حاجمحمدي و پيــام صادقيان به بازي پرســپوليس به گوش ميرســيد. بازيكنان ســابق استقالل و پرســپوليس كه بدون شك انگيزه زيادي مقابل تيم قرمز پايتخت خواهند داشت.

در اين ميان ظاهرا حاجمحمدي به شــرايط مطلوب رسيده و ميتواند بهعنوان يك اســتقاللي سابق مقابل رقيــب ديرينهاش بــازي كند اما پيام صادقيان كه مدتهاست براي بازگشت به پرسپوليس تالش ميكند و دوست دارد مقابــل تيم ســابقش خودنمايي كند، غايب اســت. صادقيان به دليل مصدوميت نميتواند ماشينســاز­ي را در اين بازي حســاس و مهم همراهي كنــد تا اين بازي كه بــه صورت زنده پخش ميشود را از دست بدهد. اين در حالي است كه حميدرضا عليعسگري ديگر پرسپوليسي سابق ماشينسازي هم مصــدوم بود اما او خــودش را به بازي با تيم سابقش رساند تا بار ديگر برابر قرمزهاي پايتخت خودي نشــان دهد. حاال بايد ديد ماشينســاز­ي كه بيشتر به لشكري شكستخورده شبيه است، ميتواند از پرســپوليس امتياز بگيرد يا نه.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran