Iran Varzeshi

صعود‌ساحل ‌يبازان‌ایران‌به‌دور‌دوم‌قهرماني‌والیبال‌آسیا

-

نماينــدگا­ن ايــران بــه دوردوم رقابتهاي واليبال ساحلي قهرماني آسيا كه در تايلند در حال برگزاري است صعود كردند.

رقابتهاي واليبال ساحلي قهرماني مردان آســيا از 25 فروردين با حضور 32 تيم در هشت گروه آغاز شد كه تيم ايران هم با دو نماينــده در اين رقابتها حاضر اســت و حاال پس از برگزاري ديدارهاي خود در مرحلــه اول، مرحله دوم را آغاز خواهد كرد.

تيم ملــي «الف» واليبال ســاحلي ايران (بهمن ســالمي و رحمــان رئوفي) در سومين ديدار خود در اين رقابتها به مصاف يكي از تيمهاي مدعي قهرماني در اين رقابتها (اســتراليا) رفت و با شكست 2 بر يك اين تيم به عنوان تيم دوم گروه يك به مرحله بعدي صعود كرد.

مليپوشــان ايران در ســت نخست 21 بــر ۷1 مغلوب اســتراليا (مك هيوو

شومن) شــدند اما در ستهاي دوم و سوم در يك بازي هوشمندانه و با تكيه بر توانايي و قدرت با امتيازهاي 21 بر 18 و 15 بر 12 حريف قدرتمند خود را شكست دادند.

تيم ملي «الف» واليبال ساحلي ايران در نخستين مسابقه خود در دور مقدماتي اين رقابتها 2 بر صفر مغلوب عمان شــد و در دومين ديدار 2 بر صفر سنگاپور را از پيش رو برداشت. اين تيم در مرحله دوم به مصاف قزاقستان يك ميرود.

تيم ملي «ب» واليبال ساحلي ايران (عباس پورعسگري و آرش وكيلي) نيز در آخرين مســابقه خود در مرحله مقدماتي اين رقابتها تيم عمان دو را شكست داد و به عنوان تيم دوم گروه خود راهي مرحله بعد شد.

مليپوشــان ايران، عمان 2 را در دو ســت متوالي و با امتيازهاي 21 بر 13 و 21 بر 9 با اقتدار شكست دادند و در جمع 16 تيم برتر اين رقابتها قرار گرفتند.

تيم ملي «ب» واليبال ساحلي ايران در نخستين مسابقه خود در دور مقدماتي اين رقابتها 2 بر صفر نيوزيلند را شكست داد و در دوميــن ديدار 2 بر صفر مغلوب تايلند ميزبان شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran