Iran Varzeshi

اورا: هنوز براي گيوتين آماده نيستم

-

اصلي نداشــت تا اينكه در ماه ژانويه به مارسي رفت. او تمام ماه مارس را به دليل مصدوميت ران از دست داد و در تساوي بدون گل هفته گذشته با تولوز به تركيب تيم برگشــت. او گفت صحبت از بازنشستگي در دوران غيبت ناشي از مصدوميتش كمي زود بوده: «مي دانيد از همين حاال من را براي گيوتين آماده كردهاند البته اين حرفها قبل از يورو زده ميشــد. مــن از خانوادهاي ميآيم كه 24 خواهــر و برادر داريم، در چنين جمعي اينكه هر روز چيزي براي خوردن گير بياوري، آسان نيست. بنابراين قرار نيست خودم را تحت فشار بگذارم.» اورا در سال 2006 موناكو را به قصد منچستريونا­يتد ترك كرد و بعد از 11 سال به كشورش برگشت. به گفته او ليگ فرانســه نسبت به آن موقع جذابيت بسيار بيشتري پيدا كرده هر چند با ليگهاي ديگر كمي فاصله دارد.

مدافع چپ تيم ملي فرانســه ادامه داد: «دوســت ندارم بگويم يك ليگ از ديگري قويتر اســت، من خوش شانس بودم كه در ليگهايي كه بازي كردم توانســتم خودم را منطبق كنم. ميتوانم بگويم ليگ انگليس انفجاري است، چيزي شبيه يك مسابقه بوكس كه هر دو مبارز به دنبال اين هستند كه حريف را ناك اوت كنند. ايتاليا بيشتر شبيه شطرنج است، همه چيز حساب شده انجام ميشود و پيش ميرود. در حال حاضر ليگ فرانسه را بيشتر فيزيكي ميبينم كه از جنبههاي تاكتيكي كمي ضعيف است هر چند پاريسنژرمن و موناكو اخيرا بهتر با تيمهاي بزرگ اروپايي رقابت ميكنند. اين ليگ در حال پيشرفت است. در زمان من، مربيها و بازيكنان وقتي خود را براي يك مســابقه اروپايي آماده ميكردند، بيشتر قصدشان نباختن بود. اين ذهنيت تغيير كرده و كيفيت باالتر رفته.»

اگرچه فوتبال در فرانسه به اندازه انگليس و ايتاليا جذابيت ندارد اما مارسي از يك جهت بهتر از منچستر و تورين است و آن آب و هوا است: «آفتاب فوقالعادها­ي دارد. بعد از 12 ســال زندگي در منچستر و تورين اينجا برايم بهشت است!»

 ??  ?? پاتريس اورا شايد 35 ساله باشــد و فصل نااميدكنند­هاي را سپري كند اما مدافع چپ مارســي ميگويد هنوز براي گيوتين آماده نيست. او اين فصل را در يوونتوس شروع كرد اما در بيشتر بازيها جايي در تركيب
پاتريس اورا شايد 35 ساله باشــد و فصل نااميدكنند­هاي را سپري كند اما مدافع چپ مارســي ميگويد هنوز براي گيوتين آماده نيست. او اين فصل را در يوونتوس شروع كرد اما در بيشتر بازيها جايي در تركيب

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran