Iran Varzeshi

يونايتد به دنبال سهگانهاي مرگبار در خط حمله

-

ژوزه مورينيــو به دنبال جذب روملو لوكاكو و آنتوان گريزمان اســت تا از آنها در كنار زالتان ابراهيمووي­چ استفاده كند. مربي يونايتد 160 ميليون پوند براي اين دو انتقال كنار گذاشته است و ميخواهد خط حمله مرگباري را بسازد. وين روني، كاپيتــان يونايتد به احتمــال فراوان در پايان فصل جدا خواهد شد.

مورينيــو ميخواهد ايبــرا را تبديل به چهره اصلــي يونايتد كند و او را براي يك فصل ديگر هم نگه دارد. آقاي خاص ميداند كه يونايتــد احتياج به مهاجمان خوبي دارد تا بتوانــد دوباره مدعي ليگ قهرمانان شود.

مورينيو ماههاســت كه گريزمان از اتلتيكو مادريد را زير نظر دارد و دست از او برنميدارد. قيمت او ممكن است معادل 89 ميليون پوندي باشــد كه يونايتد به يوونتوس پرداخت و پل پوگبا را خريد اما اين مانعي بر سر راه انتقال او نخواهد بود. مورينيو ميخواهــد لوكاكو را هم بخرد. ديگو كاســتا به احتمال فراوان در پايان فصل از چلسي ميرود و چلسي به دنبال بازگرداندن لوكاكو براي جانشيني كاستا است اما مورينيو قصد دارد مانع انتقال او به چلسي شود.

البته مورينيو بود كه در چلسي اجازه رفتن را به لوكاكو داد اما حاال ميخواهد دوباره مربي او شود. رونالد كومان، مربي اورتون قيمت او را دست كم 70 ميليون پوند ميداند. در صورتــي كه اين انتقال انجام شود، او گرانترين بازيكني ميشود كه از يك تيم ليگ برتري به تيم ديگري در اين ليگ رفته است.

از سوي ديگر روني 31 ساله دوست دارد بــه اورتون برگــردد و اين ميتواند باعث شود كه اورتون حاضر شود لوكاكو را به يونايتد بدهد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran