Iran Varzeshi

رضايي با شرط و شروط ميماند

-

كاوه رضايــي قصد جدايي از اســتقالل را دارد؟ به نظر ميرســد ايــن روزها يكي از نگرانيهاي منصوريان كه برنامه ســه ساله در اســتقالل دارد ماندن يا نماندن رضايي باشد. كاوه يكي از بهترين خريدهاي استقالل بود كه موفقترين مهاجم استقالل در فصل جاري نيز بوده اســت. كاوه يكي از اميدهاي منصوريان در فصل جاري محســوب ميشــود و همين مســاله هم باعث شده تا ســرمربي استقالل نتوانــد از نام او به راحتــي در بازيها بگذرد. اما كاوه براي آمدن به استقالل شرايط خاص خودش را داشــت و آبيها براي اينكه او را از چنگ پرسپوليســ­يها در آورند در قرارداد او آپشــنهايي را قرار دادند كــه در طول فصل چنديــن بار اين تيم را بــه زحمت انداخت و باعث شــد تا رضايي ســاز جدايي كوك كند. رضايــي هر بار با جلســاتي كه با منصوريان و افتخاري داشت پذيرفت بماند اما نوع ماندن او نشان ميدهد كه براي فصل آتي خواستههايي بيشتر از سال گذشته دارد و تعداد آپشنهاي قــراردادي او بيشــتر هم خواهد شــد. البته ســرمربي اســتقالل كه بيشــترين بازيها را به اين بازيكــن و اميد ابراهيمي داده اســت براي ماندن او تــالش خواهد كرد. حرفهاي منصوريان در كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با صبا نشــان ميدهد كــه روي كاوه چه نگاه ويژهاي دارد.

ســرمربي اســتقالل در مــورد رضايي اينطــور ميگويــد: «كاوه رضايــي در تمام ركوردهاي ما اول اســت. سرعت، استارت زدن و غيره همــه در اختيار كاوه رضايي است و احساس كردم او بايد در روز قبل از بازي اســتراحت كند تا قــواي تحليل رفتهاش باز گردد. تــالش ميكنيم تا با تمام قوا به زمين برويم و بعد از آن نيز بايد به تبريــز برويم. تيمهايي كه به آسيا ميروند، دو ماه سخت دارند. رضايي را در 11 نفر داريم و خوشحاليم كه او در ابتداي فصل به ما اضافه شــد. اعتقاد دارم رضايي بايد در تيم ملي باشــد زيرا يكي از دو مهاجم برتر فوتبال ايران اســت و ميتوانــد در خارج از كشور نيز بازي كند. از كيروش خواهــش ميكنم به رضايي نگاه ويژهاي داشته باشد.»

تعريــف و تمجيدهاي آقاي مربي از مهاجم اول تيمش نشانگر ميزان توجه او به كاوه اســت و اينطور كه گفته ميشود نگراني اين روزهــاي منصوريان احتمال جدايي كاوه از اســتقالل است و اين مربي به طور حتم اگر بماند از مسووالن استقالل ميخواهد كه اين مهاجــم را نگه دارند. از طرفي هم رضايي با كارنامهاي كه در فصل جاري در اســتقالل دارد راضي نميشود با همان شرايط فصل قبل قراردادش را تمديد كند و آپشــنهاي قــرارداد او بيشــتر هم ميشود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran