Iran Varzeshi

حاتمي: ديگر توصيهاي براي رحمتي ندارم

-

حاال خيلي از فوتباليها پرسپوليس را قطعا قهرمان اين فصل ميداننــد. با اين حال اما فرزاد حاتمي در اين رابطه ميگويد: «احساســم اين اســت كه پرســپوليس خيلي بــه قهرماني نزديك شده و ما در 4 هفته گذشته كــه نتايج خوبــي نگرفتيم، قهرماني را از دســت داديم. در 4 هفته گذشــته شرايط بازگشــت به كورس را داشــتيم اما به دليل داشتن محرومان و مصدومان زياد نتوانستيم از فرصتي كه به دستمان آمد استفاده كنيم.»

با اينكه اخباري با وجود مصدوميت توانســته كلين شــيت كند اما عدهاي اشــتباهات او در بازي بــا پديده را زيــاد ميدانند. حاتمــي در اين رابطه تأكيد ميكند: «اخبــاري با وجود مصدوميت بازي ميكند و او هم مثل دو، ســه بازيكن مصدوم ما كه در اين شــرايط به ميدان ميروند، رشادت ميكند. اخباري از جان مايه ميگذارد. اين بازيكنان با وجود مصدوميت به ميدان ميروند و اين شرايط ميتواند حتي باعث شــود ســالمتي خود را بهطــور كامل از دســت بدهند.»

مهاجم تراكتورســ­ازي در مــورد ديــدار مقابــل اســتقالل در هفته بيست و هشتم ليگ برتر ميگويد: « ديدار سختي پيش رو داريم. برنده اين بــازي ميتواند به مقام نايب قهرماني برســد. در همان اوايل فصل كه استقالل نميتوانست نتيجه بگيرد، به همه ميگفتم شــرايط اينطور باقي نميماند و اســتقالل عليرضا منصوريــان نتايج خوبي خواهد گرفــت. ما هم در ديدار مقابل پديده نشــان داديم ميتوانيم عملكرد خوبي ارائه كنيم.» مهاجم تراكتورســ­ازي در مورد اينكه آيا باز هم به رحمتي پيشــنهاد ميكند با گل به سمت امير قلعهنويي برود، تأكيد ميكند: «ديگر توصيهاي به رحمتي ندارم و در روابط شخصي افراد دخالت نميكنم.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran