Iran Varzeshi

كمالوند به تراكتور ميرود يا ليگ يك؟

-

فــراز كمالونــد بعد از ســه فصل حضــور در تيم گســترش فــوالد به احتمــال بســيار زيــاد در پايان فصل از ايــن تيم جدا خواهد شــد. البته در خصــوص مقصــد بعــدي كمالوند با قاطعيــت نميتوان صحبــت كرد اما احتمال اينكــه در صورت جدايي قلعه نويي از تراكتورســ­ازي، او هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد زياد است. ضمن اينكه شــنيده ميشود كمالوند از يكي دو تيم ليگ يكي كه از حاال براي صعود در فصل آينده به ليگ برتر برنامه دارند پيشنهاد دارد.

كمالوند در سالهاي گذشته بارها در ليگ دسته اول فعاليت داشت و دو بار سابقه صعود به ليگ برتر با تيمهاي تراكتورســ­ازي و شــيرين فــراز را در كارنامهاش دارد.

البته اگر بحــث دوراهي تراكتور و يــك تيم ليگ يكي در ميان باشــد، بدون شــك كمالوند با همه مشكالتي كــه ميتواند پيش رو داشــته باشــد، تراكتورســ­ازي را انتخاب خواهد كرد. محروميــت تراكتورســ­ازي از حضور در نقــل و انتقــاالت و احتمال جدايي تعــدادي از بازيكنان اصلي اين تيم در پايان فصــل و جايگزين نشــدن آنها، شــرايطي را رقم زده كه بدون شــك قبول هدايت اين تيــم در فصل آينده با سختيهاي زيادي همراه خواهد بود و حتي ممكن اســت مسووالن باشگاه در صــورت جدايي اميرقلعه نويي براي انتخاب ســرمربي جديد با مشــكالت متعــددي رو به رو باشــند. به همين دليل حــاال كه زمزمههاي جدايي قلعه نويي در پايان فصل جديتر از هميشه مطرح ميشود و از طرفي فراز كمالوند بارهــا و بارهــا از عالقه قلبــي اش به تراكتورســ­ازي گفته، به نظر ميرســد محتمل ترين گزينــه براي جايگزيني قلعه نويي كمالوند باشد.

ضمن اينكه كمالوند بهعنوان يك ســرمربي جوان و با توجه به سابقهاي كه در كارنامه دارد، سبك و سياق كار كردن با بازيكنان جوان را هم به خوبي ميدانــد. با اين حال امــا كمالوند هم قطعا شــرايطي براي پذيرفتن هدايت اين تيم در شــرايط سخت كنوني دارد كه پيوستن او به تراكتورساز­ي منوط بر مثبت بودن نتيجه مذاكرات و جلساتي اســت كه اين ســرمربي با مســووالن باشــگاه تراكتورســ­ازي خواهد داشت. انتخابي كه به شــدت در سرنوشــت تراكتورســ­ازي در فصــل آينده نقش تأثيرگذاري خواهد داشــت و بايد ديد مســووالن باشــگاه چطور از پس اين انتخاب حساس برمي آيند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran