Iran Varzeshi

آخرين برنامههاي تيم ملي

-

ســرمربي تيم ملي فوتسال ايران برنامههاي آمادهســاز­ي تيمــش را تا شروع مسابقات ليگ برتر اعالم كرد.

سيدمحمد ناظم الشريعه ميگويد: «بعد از بازگشت از كرواسي، به بازيكنان برنامههاي هفتگي دادهايم تا «استراحت فعال» داشته باشــند. به احتمال زياد اردوي بعدي ما 20 ارديبهشــت برگزار ميشود و برگزاري آن بستگي به فراهم شــدن جايي دارد كه مدنظر داريم.قرار بود به ازبكســتان برويم كه بازي با اين تيم لغو شد.

به هميــن خاطــر احتمــاال 20 ارديبهشــت كار را دوبــاره اســتارت ميزنيم و ســه روز از 25 بازيكن واجد شرايط اعم از بازيكنان جوان و بازيكناني كــه در جــام جهاني حضور داشــتند، آزمايش بدني ميگيريم. بعد از گرفتن تستهاي بدني، ســه روز به بازيكنان اســتراحت خواهيــم داد و كار را با ۸1 بازيكــن نهايي براي 10 روز اســتارت ميزنيم. مجددا استراحتي به بازيكنان داده ميشود.»

او درباره شروع مسابقات ليگ برتر ميگويد: «به خاطر بازيهاي آســيايي داخل سالن مجبوريم كه اردوي خود را در ماه مبارك رمضان هم داشته باشيم. پيش بيني يك اردوي خارج از كشور را هم داريم ولــي نميدانم چه مقدار اين برنامه عملي شود. بعد از ماه رمضان هم كه ليگ برتر آغاز ميشــود و بازيكنان در اختيار باشگاههايش­ــان هستند.قصد داريم قبل از حضور در مسابقات داخل ســالن آســيايي هم با قزاقستان بازي كنيم كه آقاي ترابيان در كميته فني در حال فراهم كردن مقدمات كار است.»

ناظمالشريع­ه درباره برنامه تيم زير 20 ســال اينطور ميگويد: «تمرينات اين تيم هم شروع شده است. ما سفري بــا تيم زيــر 20 به ازبكســتان داريم. خوشبختانه شــاكله اين تيم مشخص شده و با آمادگي در مسابقات قهرماني آســيا در تايلند حضــور خواهد يافت. انشــاءا... اگر شــرايط فراهم باشد اين تيم را همراهي ميكنم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran