Iran Varzeshi

پاشازاده: به من گفتند جادوي حريف را باطل كن

-

مهدي پاشازاده ســرمربي تيم فوتبال آلومينيوم اراك درباره شرايط تيمش ميگويــد: «دغدغه صعود و ســقوط در اين فصــل را نداريم اما ميخواهيــم رو به جلو حركت كرده و از اعتبــار فوتبالمــا­ن دفاع كنيم. 2 بازي در خانه و يك بازي ميهمان هســتيم. به خاطــر هوادارانما­ن و دفاع از اعتبــار فوتبالمان براي برد به ميدان ميرويم.»

او درباره پيشــنهاد سحر و جادو بــه او ميگويد: «متاســفانه من هم خيلي چيزها در اين مورد شــنيدهام و حتي برخي از مربيان در ليگ يك به جادو و جمبل اعتقــاد دارند. اين كارها با روح ورزش در تناقض اســت و آن را تخريــب ميكنــد. حتي در برخي از مســابقات اين فصل ديدهام كه چه اعمال جادو و جمبلي را انجام ميدهند.من خودم اعتقادي به جادو و جمبل ندارم اما جالب است بدانيد برخي به مــن پيشــنهاد كردند كه بياييد سحر و جادوي مربي حريف را باطل كنيم كه من گفتم اعتقادي به اين مسائل ندارم و اگر به دنبال باطل كردن سحر و جادوي حريف باشم از آنها بدتر ميشوم.»

او دربــاره شــانس تيمهــاي صعودكننده به ليــگ برتر ميگويد: «كار بســيار سخت اســت. تيمهايي كه بتوانند استرس و هياهو را كنترل كننــد ميتوانند در ايــن فصل ليگ برتري شــوند. اين ‪3 2،‬ هفته پاياني فشــار و استرس روي تيمهاي مدعي صعود زياد است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran