Iran Varzeshi

توافق نهايي با شجاع و منشا

مهاجم پيكان شامل قانون سازمان ليگ نميشود

-

در حالي كه روزهاي اخير حرف و حديثهاي فراواني مبني بر جذب چهار بازيكن توسط پرسپوليسيه­ا به گوش ميرسيد، ديروز خبر رسيد دو بازيكن از نامزدهاي پيوســتن به اين تيم، كارشان را تمام شده ميبينند و ميتوانند در ليگ هفدهم براي سرخ پوشان به ميدان بروند.

گادوين منشا، يكي از دو بازيكن مورد نظر اســت، مهاجم نيجريهاي كه در ميانههاي ليــگ به پيكانيها پيوســت در مــدت زمــان كوتاهي توانست خود را به عنوان يك مهاجم گلــزن و فرصت طلــب معرفي كند. او پــس از مدتي پرسپوليســ­يها را خواهان خود ديد و شــايعات فراواني مبني بر پيوستن و يا عدم پيوستن او به اين تيم به گوش ميرسيد تا اينكه باالخره باشــگاه پرســپوليس با اين بازيكن و باشگاه پيكان توافق كرد و به اين ترتيب، كنار نام يكي از بازيكنان حاضر در فهرســت خريد خود، تيك زد. البته پيش از اين اخباري مبني بر عدم پيوستن بازيكن خارجي به جمع پرسپوليسيه­ا به گوش ميرسيد اما اين اتفاق در حالــي رخ ميدهد كه ســرخ پوشــان بخواهند بازيكني از خارج از ايران وارد تيم كنند، گادوين منشــا به دليل اينكه پيش از اين در ليگ ايران حضور داشت مشمول اين قانون نميشود.

شــجاع خليلزاده نيــز بازيكن ديگري بــود كه در ســالهاي اخير بارها از پيوستن او به پرسپوليسيه­ا خبر به گوش ميرســيد اما هر بار به دليلي اين اتفاق نميافتاد تا در نهايت در ليگ هفدهم اين بازيكن بتواند با پيراهن سرخ به ميدان برود.

شــجاع كه پيــش از ليگ فعلي تنها يك گام با پرسپوليســ­ي شــدن فاصله داشــت، به دليل ادامه قرارداد با ســپاهانيه­ا عازم اصفهان شد اما اكنون و با پايــان قرارداد خود با اين تيم، با مديران پرسپوليس توافق كرد تــا در ليگ بعدي بــراي اين تيم به ميدان برود.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran