Iran Varzeshi

قبل از بازي الهالل وارد حاشيه نشويد

-

اتفاق تلخ جشــن قهرماني پرسپوليس غيبــت هاني نوروزي بــود آن هم در حالي كه پيش از آن اعالم شــده بود هاني و پدر بزرگش در جشن حاضر خواهند بود و فرزند كاپيتان فقيد پرســپوليس جام را باالي سر ميبرد. بعد از اين اتفاق ســر و صداهايي در اين خصوص بلند شــد و حواشــي مختلفي به وجود آمد. برخي بازيكنان پرســپوليس بالفاصله پس از جشــن دربــاره عواملي كه منجــر به ايــن ناهماهنگي يا قصور شــده بود مصاحبــه كردند، برخي پيشكســوتا­ن نســبت به اين ماجرا واكنش نشان دادند و فضاي مجازي پر شــد از انتقاد به آنهايي كه نگذاشتند دست هاني به جام برسد.

از ســوي ديگر باشــگاه پرسپوليس و ســازمان ليگ به هيچ وجه مســووليت اين اتفــاق را به گردن نگرفتند. ســازمان ليگ ميگفت باشــگاه بــراي حضــور هاني در جشــن هماهنگيهــ­اي الزم را انجام نداده و درخواســت كتبي نداده اســت و باشگاه پرسپوليس با اعالم اينكه مسووليتي نداشته اعالم كرد قرار اســت در كپورچال مراسمي بــا حضور اعضاي تيم در مزار هادي نوروزي برگزار كند. از سوي ديگر پليس هم خودش را كنار كشــيد و اعــالم كرد بــا نيروهاي انتظامي حاضر در ورزشگاه هماهنگ نشده بوده اما بحث اصلي پيشكسوتان و هواداران پرســپوليس اين بــود كه چرا يــك نفر از اعضاي تيم دســت هاني را نگرفته تا داخل مراسم ببرد و حتي اگر نشد جام را باالي سر ببرد كنار آنها باشد؟

البته همان شــب جشــن، مسلمان و طارمي با حضــور در منزل نوروزي و اهداي مدالهايشــ­ان به هاني در صدد دلجويي از او برآمدند و حتي گفته شد وزير ورزش هم ميخواهد به ديدار هاني برود. از طرفي ديگر بازيكنان پرسپوليس هم با انتشار پيامهايي گفتند آنهــا مقصر نبودهاند و نبايد ناســزا بشــنوند. ديروز اما خانــواده نوروزي به اين ماجرا پايان داد و با انتشار اطالعيهاي اعالم كرد اتفاقات جشــن را فراموش كرده و روح هادي نوروزي هم دوســت ندارد در آستانه بازي حســاس با الهالل پرســپوليس دچار حاشيه شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran