Iran Varzeshi

انصاري فرد: خوشحالم در المپياكوس هستم

-

قهرماني با المپياكوس در ليگ يونان باعث شــد تا نام مهاجم ايراني هم در تاريخ پرافتخار باشــگاه پرطرفدار آتن به ثبت برسد. نشريه داخلي باشگاه المپياكوس در پي چهــل و چهارمين قهرماني المپياكوس در ليگ يونان به سراغ كريم انصاري فرد مهاجم مليپوش ايراني رفت و با او گفتوگويي انجام داد. كريم صحبتهايش را اينطور شــروع ميكند: «ميخواهم اين قهرماني را به تمام اعضاي خانواده بزرگ المپياكوس و هواداران تبريك بگويم. بسيار خوشحالم كه اينجا هستم و المپياكوس شايستگي به دست آوردن قهرماني را داشت.»

او حرفهايــش را اينطور ادامه ميدهد: «همه به خاطر عنوان قهرماني خوشــحال هستيم. همه خوشحال هستند و روز مهمي محسوب ميشود. ما قهرماني را داريم و بايد از اين بابت بســيار خوشحال باشيم. اين شادي زياد هم طبيعي اســت. اين دومين عنوان قهرمانيام در دوران فوتبالم محسوب ميشــود چون اولين قهرمانيام را در ايران و با سايپا به دست آوردم و االن واقعا افتخار ميكنم كه در اين جمع حضور دارم.»

ايــن مليپــوش كشــورمان در ادامه به شــرايطش در المپياكوس اشــاره ميكند: «به طور كامل با تيم هماهنگ شــدم و در اين راه بازيكنــان بزرگتر المپيا خيلــي به من كمك كردند. هماهنگي من هر روز بيشــتر ميشود و بسيار خوشحال هســتم. از همان لحظه اول ميدانســتم كه به تيم بــزرگ اروپايي ملحق شدهام و اين معناي زيادي دارد. به پانيونيوس احترام زيادي ميگذارم، زيرا اولين باشــگاه من در يونان بود. همه ميدانند تفاوتهاي زيــادي ميان پانيونيوس و المپياكوس وجــود دارد. المپياكوس در اروپــا بازي ميكند و تفاوتهاي زيادي با ديگر تيمهاي باشــگاهي يونان دارد.» انصاري فرد اميدوار اســت تيمش بتواند در اروپا هم خوش بدرخشد: «المپياكوس در هر فصل براي پيشــروي تا آخرين مرحله ممكن در اروپا و فتــح جام قهرماني در يونان تالش ميكند. بازي جام حذفي برابر آا كهم هنوز تمام نشده و يك ۰9 دقيقه ديگر پيشرو داريم. در بازي برگشت مبارزه خواهيم كرد. در بازي رفت هم شايســته پيروزي بوديم و اين را حس كردم. در بازي برگشــت بهترين نمايش خود را براي پيروزي و صعود به فينال جام حذفي انجام خواهيم داد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran