Iran Varzeshi

پرسپولیس پشت در بسته

-

دوشــنبه ،96/2/4 هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ،2017 ورزشگاه سلطان قابوس مسقط، تماشاگر:حدود 12 هزار نفر، 19:30:تعاس الهالل صفر پرسپولیس صفر داور: مهند قاسم، کمکها: محمد علی، واثق مدال از عراق اخطار: محمد جهفالی ،محمد البریک، عبدالمالک الخیبری( الهالل) بازیکن برتر: صادق محرمی(پرسپولیس)

الهالل عربســتان: عبدا... معيوف، محمد البريك، اســامه هوساوی، عبدا... حافــظ، محمد جهفالی(64- الزوری)، ســلمان الفــرج، عبدالمالك خيبری(16- عبدا... عطيف)، كارلوس ادواردو، نيكوالس ميلسی، نواف عابد و عمر الخريبين(37- لئو بوناتينی) سرمربی: رامون دیاز پرســپولیس: عليرضــا بيرانونــد، محمد انصاری، حســين ماهينی، محســن ربيع خواه، صــادق محرمــی، كمــال كاميابی نيا، فرشــاد احمدزاده -90( احسان علوانزاده)، وحيد اميری، محسن مسلمان، علی عليپور، مهدی طارمی سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پرســپوليس مقابل الهاللی كه برای يك تســاوی به ميدان آمده بود نمايش قابل قبولی ارائه داد امــا به خاطر خالی بــودن نيمكتش نتوانســت فشــار مضاعفی بر حريف وارد كند و موقعيتهــا­ی ايــن تيم هم با بــی دقتی و بدشانسی از دســت رفت تا از اين بازی بزرگ يــك امتياز بگيرد و برای صعود چشــم به بازی آخر و ديگر مســابقه گروه داشــته باشد. سه دقيقه بعد پاس عمقی محسن مسلمان برای عليپور درون محوطه جريمه با شــارژ مدافع الهالل همراه شد و در حالی كه پرسپوليسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند، داور از اين صحنه كه توسط اسامه اوساما شكل گرفته بود گذشت. پرسپوليس با وجود ميدانداری و بازی منطقی اش خيلی ســخت میتوانست از دفاع سخت حريف عبور كند و در معدود موقعيت ها هم خوش شانس نبود. دقيقه 23 فرار مهدی طارمی به سمت دروازه الهالل بــا خطای مدافع حريف همراه شــد و در حالی كه هواداران اين تيم اميدوار به اخراج بازيكن الهالل بودند، كمك داور دوم با اعالم آفســايد رويای آنها را نقش بر آب كرد. دقيقه 36 ارسال از سمت چپ توسط علی عليپور در شش قدم با ضربه جالب مهدی طارمی همراه شد كه با بدشانسی توپ راهی اوت شــد.دو دقيقه بعد تيم عربستانی هم با هافبك برزيلیاش خودی نشان داد و شوت از راه دور كارلوس ادواردو به شكلی خطرناک از كنار دروازه بيرانوند راهی اوت شد.

دقيقه 53 حركت انفجاری و ارســال صادق محرمی با اشتباه دروازهبان الهالل در خروج، در آســتانه ورود به دروازه توسط مدافع حريف از روی خط برگشــت داده شد. پرسپوليس كه كم كم فشار را روی دروازه الهالل بيشتر میكرد شــانس ديگری را با طارمی از دســت داد. دقيقه 63 ارسال حسين ماهينی از ســمت چپ با ضربه سر طارمی در موقعيتی عالی راهی به دروازه نيافت و با اختالف كمی از كنار دروازه به بيرون رفت.

دقيقه 65 ارســال مواج صادق محرمی بار ديگــر دروازهبان الهالل را با اشــتباه مواجه كرد و در نهايت او در دو مرحله موفق به مهار توپ شــد اما خطای عليپور باعث عصبانيت او شــد تا عبدا... معيوف بعد از ســوت داور به شدت نسبت به اين حركت مهاجم پرسپوليس معترض شود.

دقيقه 66 بهترين موقعيت پرسپوليس برای گلزنی هم از دست رفت.با شــروع مجدد خوب بيرانوند در ضدحمله با پاس پشت مدافع از سوی اميری برای طارمی با ضربه اين مهاجم همراه شد كه دروازه بان الهالل اين موقعيت را راهی كرنر كرد. دقيقه 73 نزديك بود پرسپوليس در يك ضدحمله غافلگير شــود. در اين صحنه عمر الخريبين در آخرين ثانيه حضورش در زمين می توانست روی ضدحمله دروازه پرسپوليس را باز كند كه در حالت تك به تك با بيرانوند توپش راهی به دروازه نيافت و ثانيههايی بعد از زمين خارج شد.

دقيقه 84 حركت پا به توپ مهدی طارمی درون محوطه جريمه و پاس به بيرون او به علی عليپور با ضربه پای چپ اين مهاجم راهی به دروازه نيافت و شــانس رسيدن به گل را از پرسپوليس گرفت. بعد از آن حركت پا به توپ اين بار از فرشــاد احمدزاده و شوت ديدنی او از پشت محوطه جريمه با مهار دروازه بان الهالل همراه شد و سرخپوشان از رسيدن به گل ناكام ماندند.

با اين تســاوی صعود الهالل 9 امتيازی قطعی شد و پرسپوليس در رده سوم باقی ماند تا چشم به بازی آخر داشته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran