Iran Varzeshi

پايان مرحله گروهي ليگ برتر بسكتبال

-

در هفته دهــم و پاياني مرحله گروهي ليگ برتر بســكتبال، 3 بازي در شــهرهاي گرگان، تهران و تبريز برگزار شد كه در آن تيمهاي دانشگاه آزاد، شيميدر و شــهرداري تبريز بر حريفان خود غلبه كردند.

در ديدارهــاي آخريــن هفتــه تيمهاي ميزبان شيميدر و شهرداري تبريز كه از شهرداري كاشان و نيروي زميني پذيرايــي ميكردند، حريفان خود را با شكست بدرقه كردند.

شــيميدر 77 بر 72 حريف خود را شكست داد و شهرداري تبريز هم 67 بر 64 نيروي زميني را با شكست بدرقه كرد.

دانشــگاه آزاد هم تنها ميهمان پيــروز ايــن هفته بود كه توانســت شــهرداري گرگان را با نتيجه 81 بر 63 در خانهاش شكســت دهد تا اين تيم هــم مرحله گروهي را با پيروزي پشت سر بگذارد.

در پايــان ديدارهــاي مرحلــه گروهي و در گروه اول، پتروشيمي در صدر ايستاد، دانشگاه آزاد دوم شد و شيميدر و شهرداري كاشان هم سوم و چهارم شدند.

در گــروه دوم هم نفــت آبادان توانســت بازيهــاي ايــن دور را با صدرنشــيني به پايان برســاند. تيم بحران زده شــهرداري اراك به لطف نتايج خوب خــود در مرحله اول، در جايگاه دوم ايستاد و شهرداري تبريز و نيــروي زميني هم ســوم و چهارم شدند.

در پايــان ايــن مرحلــه تنهــا شهرداري گرگان پس از قرار گرفتن در رده پنجم گروه اول از دور رقابتها كنار رفت.

البته پيش از اين نماينده شيراز هم از ليگ كنارهگيــر­ي كرده بود و به همين دليل گروه دوم چهار تيمي شده بود و تمام تيمهايش به پلي آف صعود كردند.

حاال در پايــان مرحله گروهي و با مشــخص شــدن رده بندي نهايي تيمها، ليگ بســكتبال از همين فردا وارد دور پلي آف ميشود و ديدارهاي اول مرحلــه يك چهارم نهايي برگزار خواهد شــد و تيمهاي هــر گروه به صــورت ضربدري بــا يكديگر ديدار ميكنند.

برنامه مرحله پليآف : *پنجشنبه هفتم اردیبهشت نفت آبادان ............... شهرداري كاشان پتروشيمي بندرامام ...... نيروي زميني شهرداري اراك ........................ شيميدر دانشگاه آزاد ............... شهرداري تبريز

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran