Iran Varzeshi

معرفي دختران كاراتهكاي راه يافته به تيم ملي

-

در پايان مســابقات انتخابي تيم ملي كاراته در ســه رده ســني نوجوانان، جوانان و زير۱۲ ســال، 34 كاراته كا بــه اردوها راه يافتند. رقابتهــاي انتخابــي كاراته دختران با حضور نفــرات برتر رقابتهاي قهرماني كشــور و نفرات دعوت شــده از ســوي كادر فني در ســالن كبكانيان تهران و با قضاوت داوران رســمي برگزار شد كه در نهايت 34 كاراته كا در دو بخش كوميتــه و كاتاي انفرادي و تيمي به اردو دعوت شدند.

در رده سني جوانان؛ بهناز بتويي، مبينا حيدري، مينا يوســفي و آتوسا رضايي جو از تهــران، ليال برجعلــي از قزوين، فاطمه ســعادتي از لرســتان و فاطمه خنكدار از مازندران دعوت شدند.

در رده ســني نوجوانــان؛ معصومــه محســنيان، الهه يخكشي و مهسا رضايي از مازندران، سيدسوده خليلي از كيش، معصومه سماقي از البرز و حديثه طالبي از اصفهان با برتري مقابل رقباي خود به اردوي آماده سازي راه پيدا كردند.

در رده سني اميد يا زير ۱۲ سال؛ فائزه چيذري و سارا بهمن يار در وزن ۰۵- كيلوگــرم، فاطمه زهرا خليلي و آويشــن باقري در وزن ۵۵- كيلوگــرم، مليكا احدي و فاطمه طرازپور در وزن ۱6- كيلوگرم، شقايق واحدي و فاطمه زيبايي در وزن ۸6- كيلوگرم، شبنم واحدي و معصومــه محرمي هــم در وزن ۸6+ كيلوگرم بــه اردوي تيم ملي رسيدند.

همچنين حديثه جمال، زينب سادات حسين، كيميا بيرقي، فاطمه صادقــي، آرزو لونجي از مازندران، آرزو نعمتي پور در كاتاي انفرادي و همچنين تيم اصفهان (عرفانه مســاح، يگانه شهپري، گلناز شاه زيدي) و مازندران (آرزو لونجي، ستاره خاكپور، محدثه نائيجي) هم در كاتاي تيمي راهي اردو شدند.

رقابتهاي كاراته قهرماني آسيا در تمامي ردههاي سني تيرماه به ميزباني قزاقستان برگزار ميشود و اين نفرات براي آماده سازي جهت شركت در اين رقابتها به اردو دعوت شدند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran