Iran Varzeshi

ژاوي:‌گوارديوال،‌آلي‌را‌مي‌خواهد

-

پپ گوارديوال قصد دارد دله آلي، ستاره تاتنهام را به منچسترسيتي ببــرد. او حاضر اســت براي ايــن كار ركورد قيمت را بشــكند و آلي را گرانترين بازيكن دنيا كند.زير نظر گوارديوال بــازي ميكرد و حاال هم اين صحبتهاي ژاوي هرناندس، ستاره سابق بارسلونا است كه زماني رابطه صميمانهاي با او دارد.

آلي در ســال 2015 با قيمــت تنها 5 ميليون پوند از امكي دانز به تاتنهام پيوست و يكــي از بهترين هافبكهاي دنياي فوتبال شد.

امثال رئال مادريــد هم به دنبال جذب ايــن بازيكن هســتند. اين بازيكــن جوايز متعددي را هم از آن خود كرده و بسياري او را آينده فوتبال انگليس ميدانند.

امــا روزنامــه ســان گــزارش داده كه گوارديــوا­ل قصــد دارد او را بــه ورزشــگاه اتحاد ببرد. ژاوي گفته كه مربي ســابقش منابــع مالي الزم براي خريد بازيكني با اين اســتعداد را دارد و مشــكلي در زمينه پرداخت قيمت او نخواهد داشت.

او گفــت: «من با پپ صحبت كــردم و ميدانم كه به نظر او، خريد بازيكنان انگليســي مهم است. من مطمئنم كه او در تابستان در سراسر اروپا به دنبال بازيكناني خواهد گشــت كه تيم را تقويت كنند اما انتظار دارم كــه در ليگ برتر هم بــه دنبال بازيكن بگــردد. در حال حاضر، بهترين بازيكن انگليســي حاضر آلي اســت. او يكي از بهترين بازيكنان اروپا هم هســت. ما درباره بازيكني بسيار خاص صحبت ميكنيم. او از نظر تكنيكي از آن بازيكناني اســت كه پپ دوست دارد. از آن بازيكناني كه مناســب ســبك بازي مورد عالقه پپ است. من مطمئن نيستم كه تاتنهام اجازه رفتن را به او بدهد اما ميدانيم كه منچسترســي­تي منابع مالي عظيمي در اختيار دارد.»

گوارديــوا­ل در اوليــن فصــل حضور در انگليس بدون جام خواهد ماند. اين اولين بار در دوران مربيگري اوست كه او يك فصل را بدون جام سپري ميكند. تنها اميد او كسب جام حذفي بود كه با شكست مقابل آرسنال از دست رفت.

ســيتي در حال حاضــر در جدول ليگ برتر چهارم اســت و تــالش ميكند به ليگ قهرمانــان فصل بعد راه پيدا كند. آنها پنجشــنبه آزمون بزرگي پيش رو دارند و بايد مقابل منچستريونا­يتد بازي كنند. منچستريونا­يتد هم سخت به دنبال حضور در ليگ قهرمانان فصل بعد است.

ژاوي كــه چهار ســال زير نظر گوارديوال بازي كــرد و 14 جام با او كسب كرد، در حال حاضر در تيم السد قطر بازي ميكند.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran