Iran Varzeshi

فتحا... زاده: چطور ميتوانم به اين همه هوادار خط بدهم كه من را حمايت كنند؟

-

در حالي كه افتخاري مديرعامل باشــگاه استقالل سعي در تكذيب تغييرات در باشــگاه دارد اما هيچ تكذيبيهاي از ســوي وزارت ورزش و جوانان منتشــر نشده اســت تا احتمال تغييرات قوت بگيرد. فتحا... زاده كــه به همراه قريــب يكي از گزينههاي مديرعاملي فصل بعد اســتقالل محســوب ميشود، در اين باره حرفهايي دارد: «نه من و نه آقاي قريب نيازي به البي نداريم و اگر الزم باشد و از ما بخواهند كار انجام ميدهيم و اگر نخواهند هم بيرون مينشــينيم كما اينكه در اين چند ســال اين اتفاقات رخ داد.»

فتحا... زاده در واكنش به حمايتهاي مردمي كه در صفحات مجازي به چشــم ميخورد هم اين واكنش را نشــان ميدهد: «به نظر شما اين همراهي مردمي كه در تمام ايران در حال شكلگيري بود آيا با خطدهي صــورت گرفت؟ آيا مــن ميتوانــم به كل طرفداران استقالل خط بدهم؟ به نظرم بايد كمي انصاف را چاشني صحبتهايمان كنيم. من هميشــه گفتهام بايد از مديران حمايت كــرد. االن هم اصًال فصل تغييرات نيســت و ايــن حرفي كه ميزنم تعارف نيســت. من اميدوار هســتم افتخاري در باشگاه استقالل بماند و به كارش ادامه دهد اما يادمان باشــد مردم به كارنامهها نگاه ميكنند و شما ببينيد ما در ســه سالي كه در اســتقالل بوديم چه كارهايي انجام داديم و در اين ســه سال چه اتفاقاتي رخ داده است.»

فتــحا... زاده در ادامه حرفهايش به مســائل مالي زمان مديريتش اشــاره كرد: «ما در آن ســه ســال نزديك به ۰6 ميليارد تومان هزينه داشــتيم كه حــدود ۰1 ميليــارد را وزارت ورزش داد و 35 ميليارد را خودمــان تهيه كرديم و بقيه را بدهكار شــديم. حــال ببينيد چند جام آورديــم و چه كارهايي كرديم. يك قهرماني ليگ برتر، يك قهرماني جام حذفي و يك حضور در جمع ۴ تيم برتر آســيا كه منجر به سومي ما شد ضمــن آنكه اردوگاه زندهياد حجازي را آماده و اين مجموعه را راهاندازي كرديم تا اســتقالل داراي يك ورزشــگاه باشــد. از آن طرف در دورهاي كه ما تيم بســته بوديم استقالل شرايطي داشــت كه ۴ بار پياپي برنده شــهرآورد شــديم و يك برند را به نام خودمان ثبت كرديم. حاال شــما تصور كنيد در اين ســه سال اخير ۰7 ميليارد به استقالل پول داده شده و چه جامي براي استقالل كسب شده است. حتي يك آجر روي اردوگاه حجازي گذاشــته نشده است. من نميخواهم قياس كنم اما وقتي آقايان قياس ميكنند همين صحبتها هم مطرح ميشود.» فتحا... زاده درادامه صحبتهايش به وضع مالي خوب باشــگاه پرسپوليس اشاره كرد: «شما ببينيد از آن طرف تيم رقيب پولهايش به موقع داده ميشــود و بعد از ۰1 ســال قهرمان ميشود. پس همه چيز مرتب است. افتخاري بداند اگر مثل طاهري موفق ميشــد هيچ كس به او خرده نميگرفت و اســامي جايگزينان وي در افكار عمومي به ميان نميآمد. او نبايد گول اطرافيانش را بخــورد و تحت تأثير قــرار بگيرد. من اگر به اســتقالل بيايم و موفق نشوم مطمئن باشيد مردم با من تعارف ندارند و جايگزينان من را هم بر ســر زبانها ميآورند. افتخاري چون تازه به مديريت در استقالل رسيده تحت تأثير اين صحبتها قــرار گرفته ولي من فكر ميكنم وزير محترم ورزش اينقدرها ســاده نيست كه حاال دســت به تغييرات بزند چون اين تيم ميتواند به دور دوم ليگ قهرمانان آســيا صعود كند و ما هم حمايت ميكنيم تا رفاقتها از بيرون و داخل بيشتر شود.»

مديرعامل سابق باشــگاه استقالل در خصوص جلسهاي كه قريب با اعضاي ســابق اين باشــگاه برگزار كرده بود، گفت: «من ديروز در جلسه حضور نداشــتم و دوســتان ديگر نزد قريب بودند. اين ديدارها براي ما هميشه اتفاق ميافتد ضمن آنكه اگر جلسهاي برگزار ميشود بايد بدانيد كــه انتخاب هيأت مديره و مديرعامل در آن صورت نميگيرد چون وزير ورزش و جوانان همه كاره دو باشگاه است.»

مديرعامل ســابق اســتقالل از نحوه همكاري اعضاي كنوني هيات مديره به شــدت انتقاد كرد: «به نظرم همدلي بخصوص در نيمفصل اول در جمع اعضاي هيأت مديره وجود نداشــت و ساير اعضا بايد در كارهاي كالن از مديرعامل خواســتهها­يي داشته باشند كه آن را اجرايي كنند و ورود اعضاي هيأت مديره به مباحث ريز كاري اشتباه است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran