Iran Varzeshi

ترابي:‌تمركزم‌روي‌ باز ‌يهاست‌نه‌پيشنهادها

-

مهدي ترابي از آن بازيكناني است كه از حاال حرف و حديثها درباره تيم آيندهاش شروع شده است.

در اين بين البته صحبتهاي درويش مديرعامل باشگاه سايپا درباره پيشنهادهاي ترابي هم به گمانه زنيهايي كه درباره تيم آينده او ميشود، دامن زده است.

ترابي البته در اين رابطه ميگويد: «هيچ اطالعي در اين زمينه ندارم و هنوز با باشــگاه در ايــن خصوص صحبتي نكــردهام و فقط گفتههاي آقاي درويش را در رســانهها خواندهام. شــايد صحبتهاي ايشان درباره پيشــنهادا­تم به اين معناست كه من يك سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارم و تصميم گيرندگان اصلي باشــگاه ســايپا هستند كه مطمئنم آنها صــالح من را ميخواهند. در حال حاضر به هيچ چيز جز دو بازي پاياني فكــر نميكنم و تمركزم را روي ايــن دو بازي ميگذارم تا تيم را در اين روزهاي آخر از شرايط بحراني خارج كنيم.»

او با توجه به پيشنهادات ســال گذشته پرسپوليس ترجيح ميدهد از ايران برود يا حداقل يك فصل حضور با پيراهن سرخپوشــان را تجربه كند؟ ترابي در پاسخ به اين سوال توضيح ميدهد: «من دوست دارم ابتدا لژيونر شوم اگر به هر دليلي اين اتفاق رخ ندهد دوست دارم در هركجايي كه قرار است بازي كنم براي آن تيم مثمر باشم.»

ترابي درباره آنكه مصدوميتش او را از شرايط مساعد دور كرده است، ميگويد: « با مصدوميت بدي مواجه شــدم كه بيشتر از 3 ماه از فوتبال دور بودم و با بازگشــتم تمام تالشــم را كردم تا به روزهاي ابتدايي ليگ بازگردم اما نشد اما قطعا تا پيش از شروع فصل آينده با تمرينات مستمر تمام تالشــم را ميكنم تا در بهترين موقعيــت فوتباليام قرار بگيرم و با آمادگي صددرصدي براي تيمم به ميدان بروم.»

او درباره نتيجهگيري ســخت اين روزهاي سايپا هم تأكيد ميكند: «در اين روزها شــرايط ســايپا و عدم نتيجه گيــرياش در اين رقابتها سخت است و ما بايد اعتماد به نفس مان را بيشتر كنيم تا بتوانيم از اين دو بازي با پيروزي گذر كنيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran