Iran Varzeshi

كريم و ماركو زير ذرهبين المپياكوس

-

تیــم فوتبال المپیاکــو­س یونان هفته جاري به مصــاف تیم گیانینــا رفت که با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزي رســید و یک هفتــه مانده به پایان لیگ قهرمانياش را مسجل کرد.

کریم انصاريفــر­د، مهاجم مليپوش کشــورمان بــه همــراه همبازيهایش در ضیافــت شــام قهرمانــي باشــگاه حضور پیدا کــرد. بعد از قهرماني ایــن تیم که با خوشحالي بیش از حد بازیکنان المپیاکوس و بازیکن مليپوش کشورمان در این باشگاه همراه بــود، ســایت باشــگاه المپیاکوس مطلب جالبــي را از کریم انصاريفرد روي خروجياش منتشر کرد. انصاريفرد که در نیمفصل رقابتها به این تیم اضافه شده بود توانســت عملکرد خوبي از خود به نمایش بگــذارد و خیلي زود با بازیکنان و مجموعه باشــگاه المپیاکوس انس بگیــرد و با آنها ارتباط خوبي پیدا کند.

قهرماني المپیاکوس در لیگ یونان به عدد چهل و چهار رســید و اکثر بازیکنان ایــن تیم این تجربــه را قبا داشــتند اما کریم انصاريفرد براي اولین بار طعم خوب قهرماني را با المپیاکوس چشــید. به همین جهت کریــم انصاريفرد یکي از چهرههاي ویژه جشن قهرماني المپیاکوس بود که در نیمفصل پیراهن شــماره 17 این تیم را بر تن کرده است.

مهاجم ایراني المپیاکوس در ســومین فصل حضورش در اروپا موفق شــد عنوان قهرماني را در ســومین تیمــي که در آن حضــور دارد بــه خــود اختصــاص دهد. انصاريفرد یکي از چهرههاي ویژه جشــن المپیاکوس بود کــه رابطه نزدیکي علیرغم حضــور کوتاهــش در ایــن تیم بــا دیگر بازیکنان دارد و همین اتفاق باعث شــده تا او بعد از قهرماني خوشحالياش را با مارکو مارین تقسیم کند.

اکانت رســمي المپیاکوس با اشاره به جشــن دونفره کریم انصاريفــر­د و مارکو مارین به تغییر نقشهــا در زمان برگزاري جشن پرداخته است؛ گاهي کریم بر دوش مارکــو و این بــار مارکو بــر دوش مهاجم ایراني.

اکانت رسمي باشگاه المپیاکوس در این نوشته خود به شادي کریم انصاريفرد بــا مارکو مارین در زمــان بازيهاي تیم المپیاکــو­س اشــاره کرده و بعــد از زیر ذرهبین قرار دادن این شــاديها در زمان مصاف با حریفان، به شادي این دو بازیکن در زمان قهرماني تیمشان پرداخته است. هر چنــد کریــم انصاريفــر­د در زمان حضورش در این تیم با اســتقبال خوبي مواجه نشد اما رفتار حرفهاي انصاريفرد و بخصوص بازيهاي امیدوارکنن­ده او باعث شد تا خیلي زود در این تیم جایگاه خود را به دست بیاورد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran