Iran Varzeshi

دلخوري بازيكنان از برنامهريزي باشگاه: ما را نصف شب برگرداندند خودشان ماندند و استراحت كردند

-

پرسپوليس دوشنبه شب در عمان به مصاف الهالل رفت و اعضاي اين تيم ســاعتي پس از پايان بازي و صرف شــام راهي فرودگاه عمان شده و به تهران آمدند. اين موضوع باعث شــد تا بازيكنان پس از بازي ســنگين مقابل الهالل نتوانند استراحت و خواب مناسبي داشته باشند چرا كه پرواز آنها به تهران در ســاعت 1 و 30 دقيقه بامداد سهشنبه انجام شد و هواپيماي تيم ســاعت 5 صبح وارد تهران شد. گفته ميشود ايــن برنامهريزي باعث ناراحتي برخي بازيكنان پرســپوليس شده و آنها در صحبت با خوردبين از اين گاليه دارند كه چرا بايد شــب بازي ســنگين مقابل الهالل خيلي سريع عمان را ترك كرده و به تهران بيايند.

داســتان وقتــي جالب ميشــود كه بدانيــم برخي از مسووالن باشــگاه و ليدرهايي كه به عمان رفته بودند همراه با تيم به تهران بازنگشــتن­د و با پرواز صبح سهشــنبه راهي تهران شــدند كه اين موضوع دلخوري برخي بازيكنان را در پي داشــت. آنها در انتقاد به اتفاقــات رخ داده ميگويند چرا آنها بايد نيمه شــب به تهران بيايند اما ليدرها و مديران بايد صبح روز سهشــنبه و پس از انجام خواب و اســتراحت كافي راهي تهران شوند. بازيكنان معترض پرسپوليس معتقدند كه اگر آنها يك شــب بيشتر عمان ميماندند و صبح سهشنبه به تهران ميآمدند هيچ اتفاق خاصــي نميافتاد چرا كه برانكو تمرين روز سهشــنبه را تعطيل كرده بود. بازيكنان ميگويند حاال بايد براي بازي مقابل ذوبآهن كه شنبه برگزار ميشود روز جمعــه به هتل بروند و اين موضوع در اواخر ليگ فشــار زيادي به بدن بازيكنان وارد ميكند تا جايي كه شــايد باعث مصدوميت بازيكنان شود.

موضوع ديگر اينكه در عمان از ســوي يكي از مسووالن باشگاه به بازيكنان وعده داده شده بود كه روز بازي با الهالل نفــري 5 ميليون تومــان به عنوان پاداش بــه بازيكنان اهدا خواهد شد كه اين اتفاق نيفتاد و عنوان كردند به دليل اينكه از چند روز قبل حساب باشگاه مسدود شده قادر نيستند اين كار را انجام دهند كه اين مساله هم به دلخوريهاي بازيكنان از مسووالن باشگاه افزوده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran