Iran Varzeshi

سلطاني: كار اقتصادي پرسپوليس مشكل دارد

نخواستند از پیشكسوتان كمك بگیرند

-

بهروز ســلطاني پيشكســوت باشگاه پرسپوليس در واكنش به اعتصاب بازيكنان ايــن تيم ميگويــد: «اين مســاله مختص باشگاه پرسپوليس نيست و كل باشگاههاي ما با مشكالت مالي وحشتناكي مواجهند. از طرفــي قيمت بازيكنان را هــم باال بردهاند. نميخواهم اســم بياورم اما بازيكني كه 50 ميليون نمــيارزد نظم بازار را به هم ميزند و بهتر اســت آقايان تاج و كفاشــيان ورود كنند تا با تعيين ســقف فشاري به باشگاهها نيايــد و با دالل بازي قيمت برخي بازيكنان باال نرود.» گلر ســابق پرپسوليس ميگويد: «مشكل پرسپوليس اين است كه خرجش از برجش بيشتر است و تا موقعي كه اين مساله وجود داشــته باشــد چنين اتفاقاتي هم رخ ميدهد. تنها درآمد پرســپوليس از قرارداد با همراه اول اســت و اگر اين حامي مالي به مشكل بخورد اين باشگاه هزينه آب و برقش را هم نميتواند بدهد در حالي كه باشــگاه ميتواند از راههاي مختلف درآمدزايي كند.»

ســلطاني ميگويــد: «نميخواهم كار آقــاي طاهري را زير ســوال ببــرم اما اين باشگاه در مساله بازرگاني و اقتصادي مشكل دارد. ما در شــركت پيشكسوتان برنامههاي بلندمدتي داريم و دور را ديدهايم. فقط كمي زمان ميخواهيم تــا برنامههايم­ان عملياتي شود. ما دوست داشتيم با باشگاه پرسپوليس همــكاري كنيم اما در اين باشــگاه به روي پيشكسوتان بسته است در حالي كه در بين اين پيشكســوتا­ن نفرات اقتصادي قدرتمند، باتجربه و پختهاي حضور دارند كه ميتوانند مشكالت باشگاه را حل كنند.»

اين پيشكســوت پرسپوليس ميگويد: «پــول گرفتــن از هــواداران كار خوبــي نبود. باشــگاه ميتوانــد از راههاي گوناگون درآمدزايي كند و تا موقعي كه هزينههايش از درآمدهايش بيشــتر باشد اين مشكالت ادامه خواهد داشت.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran