Iran Varzeshi

انصاري: شانس ما براي صعود زياد است

دوست دارم در استقالل بمانم

-

جابــر انصاري بازهــم در بازي با االهلي در تركيب اصلي استقالل قرار نگرفــت و در لحظــات آخر به ميدان آمد.

مهاجم اســتقالل اما در خصوص بــازي بــا حريــف اماراتــي اينطور ميگويــد: «ما براي برد به زمين رفته بوديــم و از آنجايي كه هــواداران نيز اســتقبال خيلي خوبي داشتند، تمام تمركزمــان روي اين بود كه 3 امتياز را بگيريم. به نظرم در نيمه اول خيلي خوب نبوديم اما نيمه دوم اســتقالل موقعيتهايي داشــت كه ميتوانست چنــد گل به ثمر برســاند. در نهايت بدشانســي باعث شد تا ما نتوانيم گل دوم را هم بزنيم و شــرمنده هواداران شديم. البته خوشحالم حداقل دست خالي زمين را ترك نكرديم. بارندگي كمي شرايط ما را ســخت كرده بود. زمين ليــز بود و ديد بازيكنان نيز كم شــده بود. اين موضوع به نفع االهلي شــد چون استقالل به گل نياز داشت و حمله ميكــرد اما توپ خيلي روي زمين خوب جابه جا نميشــد. در هر صــورت با وجود تمام اين ســختيها استقالل نمايش خوبي داشت و فقط گل دوم را نزد.»

انصــاري درباره شــانس صعود تيمش از ايــن گــروه ميگويد: «ما شانس بااليي براي صعود از اين گروه داريم و شــرايطمان در جدول خوب اســت. به نظرم فرقــي نميكند كه در مرحلــه بعدي با چــه تيمي بازي كنيم.»

بازيكن استقالل درباره آيندهاش در ايــن تيم و مانــدن و نماندنش در اســتقالل اينطور ميگويد: «قرارداد من در پايان فصل با استقالل به اتمام ميرســد. با اين حال خودم دوســت دارم در اســتقالل بمانم.»هافبــك اســتقالل درباره اينكه اخيرا بهعنوان بازيكن نيمكت نشين به زمين ميآيد، ميگويد: «اين نظر كادرفني اســت و من هر زمان كــه بخواهند، به زمين مــيروم. آمادگي من از هر نظر خوب است و دوست دارم بيشتر بازي كنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran