Iran Varzeshi

سينا عشوري: هنوز جواب فيفا نيامده است

-

تيم تراكتورســ­ازي بــا حكم فيفا از دو پنجره نقل و انتقاالتي محروم شــده و وضعيــت برخي از بازيكنــان اين تيم نامشخص است. ســينا عشوري هافبك تراكتورساز­ي در نيمفصل ليگ شانزدهم نامش بــه دليل مصدوميت از فهرســت قرمزپوشــا­ن خارج شــده و حاال بعد از رفع مصدوميت مســووالن اين تيم قصد دارنــد از اين بازيكن اســتفاده كنند اما با توجه بــه محروميت از نقل و انتقاالت گفته ميشــود اجازه ايــن كار را ندارند. از طــرف ديگر گفته ميشــود به دليل اينكه عشوري قرارداد داشته منعي براي بازگشت او وجود ندارد. با توجه به همين اظهارنظــر­ات متناقض براي مشــخص شــدن وضعيت اين بازيكن مســووالن تراكتورســ­ازي از فيفا استعالم گرفتهاند كه هنوز جواب قطعي صادر نشــده است اما همچنان اخبار و شايعات متناقضي در اين مورد شنيده ميشود.

عشوري در اين باره ميگويد: «هيچ چيــز در اين مــورد نميدانــم و منتظر هستم تا وضعيتم مشــخص شود. هنوز جــواب فيفا نيامــده و اطالعــي از اين موضوع ندارم.»

او به همين دليل هيچ مذاكرهاي را با تيمهاي ديگر انجام نداده است: «منتظر هســتم تا تكليفــم در تراكتورســ­ازي مشخص شود به همين دليل تا آن موقع كاري نخواهم كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran