Iran Varzeshi

مالقاتبازي­كنانازبكبا­قهرمانانبو­كس

-

مسووالن فدراسيون فوتبال ازبكستان در اقدامي جالب بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي را به ديــدار قهرمانان بوكس اين كشور بردند.

بازيكنان ازبكســتان كــه خود را براي جدال مــرگ و زندگــي با ايــران در روز هفتم مقدماتي جام جهاني 2018 روســيه آمــاده ميكنند در اقدامي جالب از ســوي روســاي فدراســيون فوتبال اين كشور در نشستي مشترك با اعضاي تيم ملي بوكس ازبكستان شركت كردند.

بوكســورها­ي قهرمان ازبكستان كه در المپيك 2014 ريــو و همچنين بازيهاي آســيايي موفق بــه درو كــردن مدالهاي رنگارنگ اين رشــته ورزشي شــده بودند در اين نشســت دقايقي پيرامون حس جاه طلبي و برتريجويي براي بازيكنان فوتبال ازبكستان صحبت كردند كه ساموئل بابايان سرمربي ازبكها اين نشست را از نظر تاثير روحي و رواني در آستانه بازي با ايران بسيار خوب و مثمرثمر تلقي كرد.

در پايــان ايــن نشســت دو ســاعته ستارههاي تيم ملي ازبكستان از جمله عادل احمدوف، ســرور جباروف، سرگئي لوبانوف ...و با اهداي پيراهن شماره يك تيم ملي به بوكســورها­ي قهرمان اين كشور به نوعي از افتخارآفري­نيهــاي آنها قدرداني كرده و در پايان هم عكســي به يادگار با آنها انداختند كه اين مراسم بازتاب گستردهاي در سطح رسانههاي اين كشور داشت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran