Iran Varzeshi

فك ژسوس نشكسته است

مهاجم برزيل به بازي با استراليا ميرسد

-

مقامــات تيم ملــي برزيــل اعالم كردهانــد كــه گابريــل ژســوس دچار مصدوميت شــديد نشــده اســت. او در اواخر بازي دوســتانه با آرژانتين، آسيب ديد و زميــن را روي برانكارد ترك كرد. در آن صحنه، آرنج نيكوالس اوتامندي، همتيمياش در منچسترسيتي به صورت اين بازيكن برخورد كرد و باعث آســيب او شد.

تيتــه، مربي برزيل نگران آن بود كه اين بازيكن 02ســاله دچــار مصدوميت صورت شــده باشــد و نتوانــد در ديدار دوستانه سهشنبه برابر استراليا به ميدان برود.

اما ادو گاسپار، سرپرست تيم برزيل و هافبك سابق آرســنال، گفته كه حال گابريل خوب است: «ژسوس حالش خوب است. من با دكتر صحبت كردم و او گفت كه مشــكلي ندارد. او گابريــل را معاينه كرده تا ببيند كه آيا فكش شكسته يا نه اما اتفاق خاصي نيفتاده بود.»

تيتــه گفته بــود كه گابريــل براي لحظاتي هوشــياري خود را از دست داد. ادو گفته كه اين بازيكن در واقع بيهوش نشده ولي بهشــدت دچار سرگيجه شده است.

گابريل ژسوس در اين ديدار نمايش خوبي داشــت اما بهترين فرصت تيمش براي رســيدن به گل تساوي را از دست داد و در مقابــل دروازه خالي، توپ را به تير كوبيد.

آرژانتيــن در نهايت بــا گل گابريل مركادو، مدافعش در آخرين لحظات نيمه اول بازي را يك بر صفر به ســود خود به پايان برد. ركورد شكســتناپذ­يري تيته هم با اين نتيجه به پايان رسيد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran