Iran Varzeshi

جدايی باقری احتمالیپاب­رجا

-

اما اســتقالل قطعا تغييرات ديگــري هم خواهد داشــت. به جــز وريا غفــوري و يعقــوب كريمي كه نتوانســتن­د رضايت منصوريان و كادرش را جلب كنند فرشيد باقري هم چندان بازيكن قابل توجهي از ديدگاه منصوريان نيست.

شــايد ايــن اواخر ســرمربي اســتقالل حتي در مصاحبههــا­ي پس از بازي خود از اين بازيكن تعريف و تمجيد كرده باشــد اما باقري همچنان جزو گزينههاي اصلــي منصوريان محســوب نميشــود و دور از ذهن نيست كه اين بازيكن هم از استقالل جدا شود.

آنچه باعث شــده تا به امروز جدايي فرشيد باقري از استقالل به تاخير بيفتد پيشنهادهاي­ي بود كه جسته و گريخته از جبهه سرخ (باشگاه پرسپوليس) براي اين بازيكن ميرســيد و گرنه شايد باقري هم تيم جديدش را معرفي ميكرد و از استقالل جدا ميشد.

با ايــن حال همچنــان پرونده جدايــي باقري از استقالل باز اســت و منصوريان عالقه دارد كه تركيب هافبكهاي دفاعي تيمش را بــا حضور اميد نورافكن، اميــد ابراهيمي و در نهايت روزبه چشــمي بچيند. به احتمال زياد چشــمي ازهفته دهم به بعد كامال آماده و مهياي حضور در ميادين فوتبال خواهد شد و از سويي همچنان ممكن است جباروف نيز به استقالل بازگردد كه اگر چنين شــود، جا براي بازي كردن فرشيد باقري بسيار تنگ ميشود و شايد اساسا به صالح اين بازيكن نباشد كه در اســتقالل به فوتبال ادامه دهد و بهترين تصميم همين باشد كه از استقالل به تيم ديگري برود بيآنكه كاري به تمايالت منصوريان داشته باشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran