Iran Varzeshi

واليباليست­صربستان:ازاولينبرد­سهامتيازيد­رتهرانخوشح­الم

-

مدافع وسط تيم ملي واليبال صربســتان پس از كســب پيــروزي برابر ايران ميگويــد با انجام يك بازي كم اشــتباه در مقابل تماشــاگرا­ن ايراني به پيروزي رسيديم.

ســرچكو ليســيناچ پس از پايــان بازي برابر ايــران كه با برد ۳ بر يك تيمش همراه شد درباره اين بازي گفت: «خيلي خوشحاليم كه بازي را برديم. اين دومين بازي ما بود و به نظرم بازي برابر تماشاگران ايراني بسيار سخت است.»

او با اشاره به تماشاگران ايراني ادامه داد: «آنها همواره در طول بازيها با آمدن به سالن هم كار را بر حريفان ســخت ميكنند و هم به تيم خودشان بســيار كمك ميكنند تا پيروز شود.»

مدافع 5۰2 ســانتيمتر­ي صربســتان در ادامه صحبتهايش، گفت: «اين براي بار سوم اســت كه من بــه تهران ميآيم و خوشــحالم كه دومين پيــروزي خود را برابر ايران كسب كرديم. در ديدارهــاي قبلي برابر ايران بازي به ست پنجم كشيده شــده بود و اين اولين پيروزي ما با كسب ســه امتياز كامل مقابل ايران است و بسيار از آن خوشحاليم.» ليسيناچ درباره احتمال حضورش در ليگ ايران در صورت داشتن پيشنهاد از باشگاههاي ايراني نيــز اينطور اظهارنظر كــرد: «اين امر بستگي به آينده دارد. سطح واليبال باشگاهي در ايران باالســت و اگر پيشنهادي شود براي من محترم است اما هماكنون در ليگ لهستان و در تيم اسكرابلچات­وف بازي ميكنم و با آنها قــرارداد دارم. در حال حاضر به خاطر تعهدي كه بــه باشــگاهم دارم به تيــم ديگري فكر نميكنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran