Iran Varzeshi

پيمان فخري: هنوز ناراضيام

-

ســرمربي تيم ملي شمشــيرباز­ي اســلحه ســابر تاكيد كرد كه اين تيم بــراي تثبيت جايگاه فعلــياش در رده بندي جهاني و اثبات توانايي بازيكنانش در مســابقات جهاني شــركت ميكند. پيمان فخري با يادآوري اينكه مسابقات شمشــيرباز­ي قهرماني جهــان از 28 تيرماه در آلمان آغاز ميشود، ميگويد: «در دوره مرگ و زندگي هســتيم چون مســابقات قهرماني جهــان را در پيش داريــم. ايــن رقابتها بعــد از المپيك مهمترين رويداد شمشيربازي به حساب ميآيد كــه تمام تيمها از كشــورهاي مختلــف با باالترين ســطح آمادگي در آن شــركت ميكنند. در شمشيربازي ساليانه مســابقات زيادي با عنوانهاي جام جهانــي، جايزه بــزرگ ...و برگزار ميشــود اما مسابقات قهرماني جهان از اهميت خيلي بيشــتري نسبت به همه اين رقابتها برخوردار است.»

او ادامــه ميدهد: «از رقابت با كره جنوبي در فينال مسابقات قهرماني آسيا روحيه زيــادي گرفتيم. بازي با اين تيم بــا وجود نتيجه شكســتي كه به همراه داشــت، روحيه بازيكنان مــا را خيلي قويتر از قبل كرده است.»

ســرمربي تيم ملي شمشــيرباز­ي اسلحه ســابر با يادآوري اينكه اين تيم در حال حاضر جايــگاه پنجم جهان را در اختيــار دارد، ميگويــد: «اين يك رده رويايي براي شمشــيرباز­ي اسلحه ســابر ايران اســت. بنابراين به گونهاي در مســابقات قهرماني جهان شــركت ميكنيم تا بتوانيم اين جايگاه را تثبيت و توانايي شمشــيرباز­ي ايران را به دنيا اثبات كنيم. شــخصا اعتقاد دارم هنوز به آنچه كه ميخواستم نرسيدهايم. بايد خيلي بيشتر از اين پيش برويم. حضور در المپيك و مدالهاي آسيايي و جهاني كــه در رويدادهاي مختلــف گرفتهايم هنــوز مــن را بهعنوان مربــي و حتي بازيكنانــ­م را به طور كامل راضي نكرده اســت. اين توانايي را در شمشــيرباز­ان اسلحه سابر ميبينم كه جايگاه باالتري در جهان داشته باشم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran