Iran Varzeshi

خرونينخن هم طارمي را ميخواهد

-

بعد از داغ شــدن صحبت در باره پيشــنهاده­اي يوناني بــه مهدي طارمي و تعدد پيشــنهاده­ا از اين كشــور كه به عدد 3 هم رســيد حاال بحث پيشــنهاد هلندي به آقاي گل فوتبال ايران هم مطرح شــده اســت تا بعد از روسيه، قطر، كرواســي، اســپانيا، يونان، چين و ژاپن نوبت يك ليگ ديگر اروپايي شــود. ديروز بحث پيشــنهاد خرونينخن، تيم هشتم ليگ هلند به طارمي مطرح شــد. در اين باره سايت هلندي

‪»doorfansvo­orfans. org«‬ خبر داد باشگاه خرونينخن وضعيت مهدي طارمي را زير نظر دارد،. اين سايت نوشت: در ايران طارمي را با ديهگو مارادونا و زالتان ابراهيمووي­چ مقايسه ميكنند. با توجه به اينكه الكســاندر سورولث از خرونينخن جدا و به ميتيلند دانمارك ملحق شد و برايان رابسون نيز اين تيم را به مقصد ويتســه هلند ترك كرد، خرونينخن حاال در خط حمله تنها ميمون ماهي و تام فنورت را در اختيار دارد. اين تيم هلندي كه پيش از اين ســعي داشت كنان كودرو از اوساســونا را به خدمت بگيرد اما ايــن بازيكن ترجيح داد به ماينتس آلمان بپيوندد، حاال مهدي طارمي را زيرنظر دارد.

از ســوي ديگر پانيونيوس همچنان جديترين پيشنهاد را به طارمي داده و بعيد نيست شماره 9 پرسپوليس همبازي حاجي صفي و شــجاعي شود. در اين باره حتي روزنامه گازتا اســپورت يونان نوشته طارمي به باشــگاه پرسپوليس اعالم كرد كه تمام پيشــنهاده­اي خود را رد كرده اســت و تنها به پانيونيوس خواهد رفت.» مدير اين باشــگاه يوناني هم براي اوليــن بار درباره اخبــار انتقال طارمي گفتــه: «بايد منتظر باشــيم تا ببينيم چه اتفاقي در آينده ميافتد و بيشتر از اين نميدانيم. بيشتر حرفها براي انتقالش از سوي باشگاه و خود بازيكن گفته ميشود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran