Iran Varzeshi

سلطانيفر: فعال تكميل پروژههاي نيمه تمام را در برنامه داريم

-

وزير ورزش به اســتان مركزي سفر و از پروژههــاي نيمــه كاره بازديد كرد. مســعود ســلطانيفر در حاشــيه بازديد از اســتاديوم فوتبال 15 هزار نفري امام خمينــي (ره) اراك ميگويد: «اســتان مركزي استان خود بنده است چراكه من سالها در اينجا استاندار بودم و خاطرات خوب زيادي از اين استان دارم.»

وزيــر ورزش و جوانان با اشــاره به اهداف ســفرش ميگويد: «امروز به اين اســتان آمديم تا چند پروژه را از نزديك ببينيــم و با بررســي وضعيــت پروژهها به كمك اســتاندار و نماينــدگا­ن بتوانيم برنامهريزي كنيم تا از منابع و رديفهاي مختلــف هرچــه ســريعتر پروژههــاي نيمهتمام چون سالن ورزشي 3500 نفري كه فونداسيون آن اجرا شده و اسكلت آن درحال حمل و نصب است، انجام شود.»

ســلطانيفر ادامــه ميدهــد: «اين ســالن ورزشــي پروژه بزرگي اســت كه دوســتان قول دادند اين پروژه را تا سال آينده تكميل كنند كه امكان خوبي براي ورزشهاي سالني اســتان مركزي باشد. اين استان در خيلي از رشتههاي ورزشي ميدانــي و ســالني داراي اســتعداده­اي خوبي است كه اگر زيرساختها و امكانات سختافزاري را بتوانيم تامين كنيم حتما خبرهاي خوشي در آينده از ورزش استان داريم.» او درباره مجموعه دهكده المپيك ادامه ميدهــد: «با هماهنگي اســتاندار پيگيــري ميكنيم تا دربــاره احداث اين مجموعه به جمع بندي برسيم. البته فعال تكميل اين پروژههــاي نيمهكاره در يك سال آينده مورد توجه ماست.»

وزيــر ورزش و جوانــان در پاســخ به ســوالي در خصوص ديدار شــهرآورد پايتخــت در آلمان نيــز توضيح كوتاهي ميدهد: «اگر شــرايط و زمينهاش فراهم شــود، برگزار ميشود. البته منوط به اين اســت كه هماهنگي با مســووالن ورزش آلمان انجــام و مقدمات فراهم شــود.» ســلطاني فر در مورد حضورش در كابينه دوازدهــم هم فقط يــك جمله ميگويد: «اين مســاله را از آقاي روحاني ســوال كنيد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran