Iran Varzeshi

مرتهساكر در كادر فني آرسنال

-

رئــال مادريد پس از فــروش آلوارو موراتــا به منچســتريو­نايتد يا چلســي، كيليــان امباپه را خواهــد خريد. قيمتي كه رئال بــراي امباپه ميپــردازد، او را گرانترين بازيكن تاريخ خواهد كرد.

در حال حاضــر، منچســتريو­نايتد گرانتريــن بازيكن دنيــا را دارد كه پل پوگباســت، ولي رئال مادريد حاضر شده كه 130 ميليون يورو درخواستي موناكو براي فروش امباپه را بپردازد.

باشــگاهها­ي بســياري بــه دنبال ايــن بازيكــن 81ســاله هســتند، از منچســتريو­نايتد و ليورپــول و منچسترســي­تي گرفته تا آرسنال و پاري ســنژرمن. موناكو ميدانــد كه احتماال مجبور است در تابســتان اين بازيكن را بفروشد تا بتواند پول خوبي از اين راه به دست بياورد. از قرارداد او دو سال ديگر باقي مانده است و اگر موناكو فروش او را به تابستان آينده موكول كند، نميتواند چنيــن مبلغي را از باشــگاهها­ي خريدار درخواست كند.

تاكنون رئال مادريد تنها باشــگاهي است كه پيشنهاد قاطعي ارائه داده است. آنهــا دو هفته پيــش 110 ميليون يورو پيشــنهاد دادند، هرچند كه با خود اين بازيكن به توافق نرســيده بودند. موناكو پيشــنهاد آنها را رد كــرد و رئال هنوز پيشــنهاد جديدي ارائه نكرده اســت اما آنها اكنون همه كارهاي الزم براي كسب اطمينان خاطر امباپه را انجام دادهاند.

امباپــه ترديدهايــ­ي دارد؛ او نگران پول نيســت، بلكه دغدغه اين را دارد كه در رئال به او بازي برسد اما رئاليها با او صحبت كرده و نظرش را جلب كردهاند. رئال قصد دارد قراردادي ششساله به او پيشنهاد بدهد و دستمزد او را هم بين 6 تا 7 ميليون يــورو تعيين كند. او به اين ترتيــب پنجمين بازيكــن پردرآمد رئال خواهد شــد، با وجود آنكه هنوز نوجوان به شمار ميرود.

امباپــه به مادريد دعوت شــده و از كمــپ تمريني والدببــاس بازديد كرده اســت. زينالديــن زيــدان هم بــا او و خانوادهاش صحبــت و او را مجاب كرده كه به پايتخت اســپانيا برود و رويايش را تحقق بخشد.

فلورنتينو پرس، رييس رئال مادريد ســه هفته پيش با اين بازيكن فرانسوي مذاكره كرده. پرس با امباپه و پدرش در هتلي در پاريس مالقات كرده است. اين مالقات پس از ديدار دوســتانه فرانسه با انگليس انجام شــده و پرس در آن گفته كه اين بازيكن فرصــت بازي در رئال را خواهد داشت.

همچنيــن هفتــه گذشــته بود كه رييــس باشــگاه گفت، هــدف تيم اين نيست كه امباپه براي گرم كردن نيمكت به رئال بپيوندد: «ما قرار نيست بازيكنان را بخريم تا آنها را روي نيمكت بنشانيم. اگر زيدان با اين انتقال موافقت كند، بايد بگويد كه چه بازيكني بايد برود.»

زيدان ماه پيش به پرس گفت كه از مثلث ،BBC فروش گرت بيل كمترين آســيب را به تيم خواهــد زد. البته اين صحبت معنايش اين نيســت كه بيل از باشــگاه خواهد رفت، بلكه اكنون به نظر ميرســد كه موراتا رئال را ترك خواهد كرد و امباپه جاي او را ميگيرد.

هرچند كه بــه ويلفريد امباپه گفته شــده كه انتقال پســرش پس از فروش رســمي موراتا و همچنين انتقال خامس رودريگس انجام خواهد شــد، او برخالف پســرش هنوز متقاعد نشــده و مطمئن نيست كه به پسرش به اندازه كافي بازي برســد، چرا كه بايد با گــرت بيل، كريم بنزما و كريستيانو رونالدو براي حضور در تركيب ثابت رقابت كند.

ايــن گزينــه هم وجود داشــت كه امباپه خريداري شده و سپس به موناكو قرض داده شود اما اكنون به نظر ميرسد كه او در صورت پيوســتن به رئال، بايد با بازيكنان فعلي ايــن تيم رقابت كند و بجنگد تا در زمين حضور داشته باشد.

با توجه به فتح سه ليگ قهرمانان در چهار فصل گذشته، بنزما، بيل و رونالدو ســتارگان تيم ماندهاند و جايگاهشــا­ن را بســيار سخت از دســت خواهند داد. صحبت از رفتن كريستيانو رونالدو هست اما رئاليها انتظــار دارند كه اين بازيكن بماند. از ســوي ديگر، رئال هم ميداند كه نميتواند تا تابســتان آينده صبر كند تــا امباپه را بخرد، چــون اين بازيكن به احتمال زياد در همين تابســتان فروخته خواهد شد. ديگر باشگاهها منتظر خريد او هستند و ممكن است اتفاقي بيفتد كه برای گابريل ژسوس افتاد. رئال او را هم ميخواســت اما نخريد و اين بازيكن در نهايت سر از منچسترستي درآورد.

به ايــن ترتيب، «عمليــات امباپه» پس از خريد بليت موراتا به مقصد شــهر منچســتر يا لندن انجام خواهد شد. اين انتقال دارد روز به روز نزديكتر ميشود.

منبع: سايت ماركا

خوان مارتين دلپوترو، تنيســور برجســته آرژانتينــ­ي در مســابقات ويمبلــدون چهــره خيرخواهانه خود را بــه نمايش گذاشــت. او به يكي از طرفــداران كه به دليل شــدت گرما غش كــرده بود كمك كــرد. در اين مســابقات، شــصت نفر به دليل گرما دچار مشكل شدند.

دلپوترو 82ساله در مسابقه دور دوم برابر ارنســتس گولبيس از لتوني حضور داشت كه ديد يك طرفدار زن كه باالتر از 60 ســال سن دارد دچار مشكل شــده. او به سمت اين طرفدار رفت و يك بطري آب به او داد.

در همان زمان، يك زن مسن هم در جريان بازي كايل ادموند، تنيسور بريتانيايي كه در زميني مجاور برگزار

مدافــع آلمانــي توپچيهــاي لندن در تابســتان آينده مدير آكادمي باشــگاه آرســنال خواهد شد. آرســنال اعالم كرد پر مرتهســاكر، كاپيتان آلمانــي اين تيم در پايــان قــراردادش بــا توپچيها و در تابســتان 2018 بهعنوان مديــر آكادمي اين باشــگاه انگليسي منصوب خواهد شد و چالشــي جديد در دوران حرفهاي خود تجربه خواهد كرد. مرتهساكر 32 ساله كه در فصــل 2017-18 آخرين فصل دوران بازيگرياش را تجربه خواهد كرد، در سال 2011 بــود كه از وردربرمن به آرســنال ملحق شــد. او در هفــت فصل اخير 210 بازي در رقابتهاي مختلف براي توپچيها انجام داده است. ميشــد، غش كرد. دلپوتــرو گفت: «پزشكان به يك زن كمك كردند. ما نگران آن وضعيــت بوديم.» همچنين يك تماشــاگر هم فريــاد زد: «آقاي داور، ميتواني بازي را متوقف كني؟» توپجمعكنها هم با كيسههاي يخ به سراغ تماشاگران رفتند.

آمبوالنس سنتجان اعالم كرده كــه افراد زيــادي دچــار گرمازدگي شــدهاند و به آنها كمك شــده است. دمــاي هوا در ويمبلدون به 31 درجه سانتيگراد رسيده است.

اوضــاع بهحدي وخيم شــده كه حتي اين احتمال وجود دارد كه سقف را ببندند تا چمن دچار آســيب نشود. دلپوتــرو گفت كه بازيكنــان نگران تماشاگران هستند.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran