Iran Varzeshi

چرا قرارداد نفتيها ثبت نميشود

-

شنبه هفته گذشته بود كه اولين جلســه تمرينــي تيم نفــت تهران با حضور علي كريمي برگزار شــد. قبل از آن بازيكناني مثــل صادقيان، علي عسگری، فشــنگچي، منوچهري و در ادامه هــم احمد كامــدار در تمرين اين تيم حاضر شــدند. كادر فني هم به صورت فشــرده تمرينات بدنسازي و كار با تــوپ را انجام داد و همزمان با آن هم تســت گيري از تازه واردها پيگيري شد.

سه روز از شروع تمرينات گذشته بــود كه جادوگــر اوليــن اعتراضش بــه نبود امكانــات را رســانهاي كرد. شاگردان او صبح و بعداز ظهر تمرين ميكردنــد بــدون اينكــه غذايي به آنها داده شــود. اعتــراض كريمي كه نشــانههاي­ي از جدايي را ميشــد به راحتي در آن مشاهده كرد خيلي زود تاثيرش را نشان داد و نه تنها امكانات اوليه مهيا شــد بلكــه در تمرين روز پنج شــنبه بازيكنان ناهار را در هتل آكادمي صرف كردند.

كريمي با اينكه همچنان اميدوار به مســاعدت باشگاه اســت اما هموز رضايت كامل از شرايط ندارد. در حالي كه همه چيز عادي به نظر ميرســد اما ظاهــرا اختــالف نظرهايي ميان مديران باشــگاه و حامي مالي وجود دارد. اختالفي كه باعث ثبت نشــدن قرارداد بازيكنان تا امروز شــده است. بازيكنانــ­ي كه اگر در جريان تمرينات دچار آســيب ديدگي شديدي شوند چون قراردادشان ثبت نشده به مشكل خواهند خورد. در اين شرايط آيا كادر فني ميتواند از شاگردانش بخواهد كه با تمام توان در تمرين حاضر شــوند؟ باشگاه نفت اگر حامي مالي دارد پس چرا اين مشــكالت حل نميشود اگر هم مشكلي ميان حامي مالي و باشگاه وجود ندارد چرا قرارداد بازيكنان ثبت نميشود. اينكه سرپرســت باشگاه و حامي مالي هركدام جداگانه در تمرين با كريمي صحبت ميكنند روي ذهن بازيكن تاثير منفي ميگذارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran