Iran Varzeshi

ترابيان: قطعا ميزباني را برعهده ميگيريم

-

عباس ترابيان رييس كميته فني فوتســال درمورد برگزاري مســابقات مقدماتي جام ملتهاي آسيا ميگويد: «با توجه به صحبتها و پيگيريهايي كه ما تا همين لحظه با AFC داشتيم، قرار شده كه ميزباني جام ملتها را به ايران بدهند و اين مسابقات در تبريز برگزار شود.

البته براي تيمهاي اول تا چهارم آســيا خيلي ســخت بود كه در اين مقدماتي شــركت كنند ولي ايران با توجه به اينكه هميشــه اقتدار خود را در آسيا ثابت كرده و همچنين با توجه به اينكه رياســت كميته فوتسال آسيا برعهده ايران است، تيم ايران بايد الگو باشد.

ما با توجــه به توافقاتــي كه با AFC داشــتيم همــكاري بيقيد و شــرط خودمان را اعالم كرديم. البته اين بيانصافي اســت كه مــا بايد در بازيهاي مقدماتي با 7 كشــور بازي كنيم.

نكته قابــل توجه اينكه هر كدام از اين مناطق كه بايد ميزبان باشــند، اگر نتوانند شــرايط خودشان را وفق دهند، با هزينه خود آن كشــورها بايد در منطقه بيطرف بازي كنند.»

ترابيان درباره گروه ايران در اين رقابتها اينطــور ميگويد: «در حال حاضر ايــران با تيمهاي افغانســتا­ن، تركمنســتا­ن، ازبكستان، تاجيكستان، قرقيزســتا­ن و يك كشور ديگر به نام نپال كه AFC نتوانســته جايي براي آن مشــخص كند در يــك گروه قرار دارد.

در گروه ايران 7 تيم قرار دارند و با توجه به اينكه ايران در مركز شمال آســيا قرار دارد، ما تبريز را پيشنهاد داديــم و از ديد AFC تبريز ميتواند ميزبان خوبــي براي اين مســابقات باشد. اگر ما بتوانيم شرايط ميزباني را همانطور كه AFC ميخواهد داشته باشيم هزينههاي ما خيلي كمتر است تا اينكه ميزبان نباشيم و بازيها را در كشور ديگر برگزار كنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran