Iran Varzeshi

دبيري: محروميت، تاكتيك كميته فوتسال براي سركوب منتقدان است

-

افشــين دبيــري مالــك باشــگاه دبيريتبريـ­ـز از محروميت چند بازيكن به دليل انتقاد از كميته فوتســال انتقاد ميكنــد. او مدعي اســت كــه زحمات محرومان طي ســالهاي اخيــر ناديده گرفته شده اســت: «وقتي پاسخ كميته فوتسال به اعتراضات و انتقادات بازيكنان مليپوشي كه به وضعيت موجود فوتسال انتقادات بجايي را كرده بودند، با اعمال محروميت ديدم هم خوشــحال شدم و هم ناراحت. خوشحال شدم از اين جهت كه مســووالن كميته فوتسال اكنون به شــكل علني سياستهايشـ­ـان را مقابل منتقــدان خود نشــان ميدهند و ديگر سياســتهاي چكشي خود را مثل زمان ما به صورت زيرپوستي انجام نميدهند و همه كارهايشان را ميبينند اما ناراحت هم شــدم از اين جهت كه آنها زحمات گلرهايي چون مصطفي نظري و عليرضا صميمــي و يا حتي رضــا ناصري را در مســابقات جامجهاني و آسيايي نديده و با آنها با تهديد به محروميت ...و برخورد كردنــد. آيا جواب انتقــاد آنها تهديد به محروميت بود؟ »

او ايــن اتفاقــات را دليــل كنارهگيــر­ياش از فوتســال ميدانــد: «كساني كه شــايد ابتدا منظور ما را از كنارهگيــر­ي متوجه نميشــدند اكنون فهميدهانــ­د كه چرا از فوتســال رفتيم، فهميدهانــ­د كــه وقتــي ميگفتيم در اين كميته فوتســال حرمتها و شــان باشــگاهها و افراد حفظ نميشود يعني چه. فهميدهاند كه افرادي مثل سليماني توانايي برگزاري درســت ايــن ليگ را ندارنــد. فهميدهاند كه فوتســال محل تصميمات خودمختار شده است.»

افشــين دبيري در پايــان به لزوم تشكيل اتاق فكر فوتسال اشاره ميكند: «ما هنوز به توانمندي آقاي تاج اطمينان داريم و معتقديم كه ايشــان بايد هر چه سريعتر اتاق فكر فوتسال با حضور اهالي واقعي فوتســال را كه رسما هم نامه آن را به دفترشــان دادهايم، اجرايي كنند. فوتســال رو به سراشــيبي است و بايد فكري به حال آن كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran