Iran Varzeshi

مومني:‌من‌مالك‌ قطعي‌سپيدرود‌نيستم

-

شــهاب مومني كــه در فصل قبل تنها مديرعامل باشــگاه ســپيدرود بود، حاال بهعنــوان مالك اين باشــگاه قبول مســووليت كرده. چند روز پيش از سوي مســعود رهنما مدير كل ورزش و جوانان اســتان گيــالن، مالكيت موقــت تيم ســپيدرود از هيات فوتبال گيالن گرفته شــد و اين باشگاه به ميرشــهاب مومني واگــذار شــد. مومني در مــورد مالكيت ســپيدرود ميگويد: «اين تيــم را به من دادند تا مسائل مربوط به آن را انجام دهم. من مالك قطعي نيســتم و اگــر خريدار خوبي پيدا شود حتما تيم را واگذار خواهم كــرد. هزينهاي بــراي مالكيت پرداخت نكردم بلكه بنا به شــرايطي كه ســازمان ليگ ايجاد كرده بــود تيم بايد مالك پيدا ميكرد از اين رو بنده انتخاب شدم. به هر حال من فصل قبل هم مســووليت تيم را برعهده داشتم و از پس هزينهها بر آمدم. تا كنــون 0۷ درصد مطالبــات بازيكنان را پرداخــت كردم و از ايــن پس هم همه تالشم را خواهم كرد.»

مديرعامل باشــگاه ســپيدرود در رابطه بــا هزينههاي اين فصــل تيم كه قابل مقايسه با قبل نيست، ادامه ميدهد: «فصــل قبل حــدود 3 ميليــارد و 200 ميليون تومان هزينــه مربيان و بازيكنان شــد و يك ميليارد هم صــرف تداركات كرديم. روي هم هزينــهاي ۵/۴ ميليارد براي ما داشت. در فصل جديد هم با برآورد قيمتي كه انجام داديــم براي بازيكنان و كادر فني مبلغي معــادل 8 ميليارد براي بازيكنان و كادر فنــي در نظر گرفتيم و 2 ميليارد هم بــراي تداركات در نظر داريم. فكر ميكنم در كل بــا 0١ يا ١١ ميليارد كار را به اتمام برسانيم، يكسري هزينهها كه تــا امروز انجام شــده. مــن اعتباري دارم كه آن را خرج تيــم كرده و ميكنم. دوســتاني با نفوذ كه برخــي هزينهها را تقبل ميكنند.»

شــهاب مومنــي دربــاره ميزباني سپيدرود هم ميگويد: «با مساعدت آقاي نجفي اســتاندار­گيالن، سردار جنگل در حال آمادهسازي اســت. اداره كل ورزش و جوانان هم تغييراتي را در عضدي انجام داده. اميدوارم تا شــروع مســابقات هر كدام از دو ورزشــگاه آماده شــدند در آن بازي كنيم.» مومني در رابطه با اينكه آيا برگزاري بازي در ورزشــگاهي كه اطراف آن مصالــح ســاختماني اســت و امكان دارد مشكلســاز شود، درست است يا نه، توضيح ميدهد: «هنوز كه هيچ نتيجهاي به مــا اعالم نكردند ولي اگــر كار به بازي در ورزشگاه تحت بازسازي كشيد، شرايط ايمن را به وجود ميآوريم. بدون شك آن اتفاقات در ورزشــگاهه­اي ما رخ نميدهد و همه جوانــب را در نظر ميگيريم. با اين همه هنوز خودمان هم نميدانيم در كدام ورزشــگاه بايد بازي كنيــم و هيچ چيز معلوم نيست.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran