Iran Varzeshi

مسيررضاييا­نبهاوستنده­تغييركرد

-

ماجراي رامین با بروژ و خنت

يكــي از ســايتهاي معتبــر خبري بلژيك در واكنش به نهايي شــدن حضور مليپوش ايراني در باشگاه اوستنده مدعي شــد اين بازيكن از ميانه راه خنت و بروژ مســير خود را تغيير داد. رامين رضاييان سرانجام بعد از مدتها حرف و حديث سر از بلژيك در آورد و با امضاي قراردادي دو ساله به عضويت باشگاه اوستنده در آمد تا دومين لژيونر ايراني شاغل در اين فصل از رقابت ژوپيرليگ بعد از كاوه رضايي، ستاره فصل قبل استقالل لقب بگيرد.

اتفاقي كه بازتاب گستردهاي در سطح رســانههاي بلژيكي داشت از جمله سايت wooteball كــه در خبــري پيرامــون نهايي شــدن اين انتقال مدعي شد باشگاه اوســتنده مليپوش ايراني را از ميانههاي راه حضور در باشــگاهها­ي بــروژ و خنت ربوده اســت. در خبري كه اين سايت روي خروجي خود قرار داد، به صراحت از نهايي شدن مذاكرات دو باشگاه ديگر با رضاييان صحبت شده است.

ســايت wooteball نوشت: «رامين رضاييان مليپوش 26 ســاله ايراني كه از مدتها قبل پالسهاي مثبتي از دو باشگاه بروژ و خنــت براي امضاي قرارداد دريافت كــرده بود، در حالي كه تنهــا يك امضا با پوشــيدن پيراهن اين تيمها فاصله داشت، به يكباره ســر از اوســتنده در آورد و بعد از يــك هفته آزمايش توانســت با امضاي قراردادي دوســاله پيراهن قرمز اين شهر بندري و ســاحلي را برتن كند تا اوستنده يكــي از كليديترين مهرههــاي تيم ملي ايران را از دو باشگاه ديگر بلژيكي بربايد.»

نكته جالب اينكه سايت wooteball مدعي شد در مراســم معارفه رضاييان به طرفــداران اوســتنده كه همزمــان بود با جشنهاي ســنتي مردم اين شهر ساحلي در كنار دريا، مليپوش ايراني هنوز شماره پيراهني براي خــود انتخاب نكرده بود كه همين امــر با تعجب طرفداران اوســتنده روبهرو و باعث شد تا مدام سواالتي در اين خصوص از رضاييان پرسيده شود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran