Iran Varzeshi

طاهري بعد از جلسه با تاج در فدراسیون:

ازحقماندرم­سالهپخشتلو­يزيونينميگ­ذريم

-

علي اكبــر طاهري، سرپرســت باشگاه پرسپوليس روز گذشته بعد از همراهي مديرعامل استقالل در جلسه با مهدي تاج در فدراســيون فوتبال گفت: «فوتبال نيازمند اين اســت كه قدرت داشــته باشــد و با تمام قوا به برنامههاي خود برســد. در اين چند سال متاســفانه اين موضوع كمرنگ شده و حق و حقوقي كه ميتوانستيم از حق پخش تلويزيوني دريافت كنيم تا گردش مالي باشــگاهها با مشــكل مواجه نشود، در اختيار نداشتيم.»

وي ادامه داد: «فدراسيون فوتبال از يك طرف و باشگاهها از طرف ديگر بايد به حق خود از لحاظ حق پخش تلويزيوني برسند. چرا كه هر كدام از آنها با توجه به برنامههاي تداركاتي و توسعهاي (براي باشگاهها) و تيمهاي ملي و بســياري از مســائل ديگر (در بخش فدراســيون) فعاليتهاي خود را انجــام و هزينههــاي مختلفــي را پرداخت ميكنند.»

سرپرســت باشــگاه پرسپوليس در ادامه گفــت: «اگر به موضوع حق پخش تلويزيوني توجه نشــود بدون شك فوتبال كشــور آسيب ميخورد و اين در حالي اســت كه حق پخش تلويزيوني در ســاير كشــورهاي دنيا به ميزان 60 تــا 70 درصد پرداخت ميشــود و اين امر متاسفانه تاكنون براي مــا رخ نداده اســت. بر همين اســاس از چند وقت گذشته سرفصل موضوعــات در حــوزه فدراســيون فوتبــال، باشــگاهها، وزارت ورزش و جوانــان و صدا و ســيما بحث حق پخش تلويزيوني بوده است.»

وي ادامــه داد: «خوشــبختان­ه جلســات خوبي با صدا و سيما برگزار شــده و به نتايجي هم رسيدهايم. اگر در روزهاي آينده نتايج قطعي نشود، مطمئنا پخش مسابقات تلويزيوني با مشــكل روبهرو خواهد شــد. حق ما، حق پخش تلويزيوني است و نبايد از اين امر بگذريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran