Iran Varzeshi

معنوي نژاد: انتخابي جهان فرصتي براي جلب اعتماد مردم است

-

دريافت كننــده تيم ملي واليبال ايران ميگويد من سرباز فدراسيون هستم و هــر جــا كه امــر كنند خدمت خواهم كرد.

محمد جــو ا د معنوينــژا­د، دريافــت كننــده تيم ملــي واليبال درخصوص شرايط تيم ملي پس از جــام جهاني و دور جديد تمرينــات ميگويد: «ليگ جهاني تجربه خوبي بــراي ما بود كه اگر ميخواهيــم در جمع تيمهاي برتــر دنيا بمانيم بايد مصممتر و قويتر ظاهر شــويم. به هر حال بعد از چند هفته استراحت بازيكنان به تمرينات بازگشتند و با قدرت و انگيزه بيشتر كار ميكنند تا انشاءا... در مســابقات انتخابي جهان عملكرد خوبي داشته باشيم.»

او درمــورد شــرايط خودش نيــز توضيح ميدهد: «حدود يك ماه طول درمان مصدوميتم بود كه زير نظر افروزي، پزشك تيم ملي به درمان پرداختم و حاال هم شرايط خوبي دارم و آماده هستم. مسابقات انتخابي جهان در اردبيل و قهرماني قارهها در ژاپن فرصت خوبي براي ما است تا يك بار ديگر مردم را شــاد كرده و اعتمادشان را جلب كنيم.»

دريافت كننــده تيم ملــي واليبال ايران درمورد احتمال حضور در تيم ملي اميد ميگويد: «من سرباز فدراسيون هستم و هر جا كه امر كنند خدمت خواهم كرد.» پيش از اين سيچلو گفته بود كه قول او را از كوالكوويچ گرفته اما كوالكوويچ هم روز گذشــته گفت كه بازيكني به تيم اميد نميدهــد! معنوينژاد به توافقش با باشگاه وروناي ايتاليا نيز اشاره ميكند: «براي من كه بازيكن جواني هستم فرصت خوبي ايجاد شد تا بتوانم در يك ليــگ معتبر اروپايي بازي كرده و تجربههاي زيادي به دســت بياورم تا بيشتر در واليبال پيشرفت كنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran