Iran Varzeshi

نبايد انتظار نتايج اتريش را داشته باشیم گنجزاده: براي برگزاري اردوها مكان مناسبي نداشتيم

-

كاپيتــان تيم ملي كاراته مردان بر اين باور اســت كه اين تيم با تمام حاشيهها و مشــكالت خود را براي حضوري موفق در رقابتهاي قهرماني آســيا قزاقســتان آماده كرده اســت. ســجاد گنجزاده پيش از حضور در رقابتهاي قهرماني آســيا گفت: «حدود چهار ماه اســت كه در اردوهاي تيــم ملي حضــور داريم و از روز نخســت با مليپوشان هم قسم شديم تا تمام تالش خود را براي كسب بهترين نتيجه انجام دهيم.

من نيز تمام ســعي خودم را خواهم كرد تا هم در وزن +84 كيلوگرم و هم در كوميته تيمي تاثيرگذار باشم و بتوانيم همانند گذشته نتايج خوبي در قهرماني آسيا كسب كنيم.»

او همچنين با انتقــاد از بي نظميها در اردوي تيــم ملي ادامه داد: «بــه دليل اينكه فدراســيون محل مشــخصي براي برگزاري اردوها نــدارد ناهماهنگيه­ايي به وجود آمد. ســرمربي تيم ملي برنامههاي اردوها را از روز نخســت مشخص كرده بود اما به دليل نبود مكان مناســب ناهماهنگيه­ايي به وجود آمد كه سرمربي با تدبيري كه داشــت توانست مشــكالت را مديريت كند. همچنين بعد از بازيهاي كشورهاي اسالمي مشكالتي براي تيم به وجود آمد كه آن را نيز سرمربي تيم به همراه فدراسيون توانستند بر طرف كنند و در حال حاضر تيمي يك دل و يك دست داريم.»

گنجزاده با اشــاره به انتظــارات باال از كاراته به خاطــر موفقيت در مســابقات جهاني اتريش، گفت: «با توجه به نتايجي كه مليپوشان كاراته در رويدادهاي مختلف كســب كردند، طبيعي است كه انتظارات باال برود اما بايد اين را در نظر بگيريم كه پس از مســابقات جهاني اتريش اردويي برگزار نشد و در واقع تيم به حال خود رها شده بود و تعدادي از بازيكنان در شهرستانهاي خود حريف تمريني نداشتند و از نظر آمادگي بدني افت كرده بودند. برگزاري ســه ماه اردو براي حضور در بازيهاي كشــورهاي اســالمي كافي نبود. در حال حاضر براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا اردوها كمي بيشــتر شــده و درصد آمادگي باالتري نســبت به بازيهاي كشــورهاي اســالمي داريم.» مليپوش ســنگين وزن كاراته ايران درباره پيشبيني خود از كســب نتايج در قهرماني آسيا قزاقستان، ادامه داد: «در دوره گذشــته در ثانيههاي پاياني نتيجه را واگذار و مدال نقره را كســب كردم، در اين دوره تجربه بيشــتري دارم و نيز شرايط هر مسابقه متفاوت است. سعي ميكنيم بتوانيم رنكينگ خود را ارتقا دهيم و مدالهاي بهتري كسب كنيم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran