Iran Varzeshi

تايیديه پزشكی نباشد با هیچكس ثبت نمیكنیم

-

منصوريــان از اينكــه تيمــش در بــازي تدارکاتي مقابل پــارس موفق به پيروزي شده خوشــحال است و در اين زمينه ميگويد: «خيلي خوشحال شدم که از بوشــهر يك تيم فوتبالي باال آمد چون اين اســتان بزرگ خيلي وقت بود که تيم نداشــت و اخبار آن را پيگيري ميکردم. اين تيم نه تنها نماينده مردم جنوب ايران و اســتان بوشهر است بلكه چون شــهر جم بين دو استان فارس و بوشــهر قرارگرفته نماينده مردم شيراز هم هســت. بوشــهريها مردم ساده و خونگرمي دارند. رضاييــان، مديرعامل پارس جنوبي جم و همراهان او را ديدم؛ همه آدمهــاي خوش قلب و ســادهاي هستند که اين به نظرم شخصيت مردم ايران اســت که خوش برخورد و مهمان نواز هستند.»

سرمربي استقالل با بيان اينكه اگر پارس جنوبي در يكي دو پســت تيمش را تقويت کند، بــا دانش تارتار در ليگ برتــر ميماند، گفت: «پارس جنوبي اگر امســال بماند بايد سال بعد بهتر تقويت شــود. حيف است که بوشــهر يك تيم دارد. شيراز هم االن ســهميه ندارد اما در کل تيــم پارس جنوبــي جم را تيم فيزيكي و خوبي ديدم.»

منصوريان در ادامه درباره شــرايط ليگ هفدهم گفت: «امسال در کورس با پرسپوليس هستيم و در کنار ما دو تيم اصفهاني هستند و من تيم تراکتورساز­ي يحيــي گل محمدي بــا اعتقادي که به زوج او و مجتبــي حســيني دارم را هم مدعي ميدانم و اين مسير به پنج ضلع تبديل شــده است. فوالد هم تيم خوبي درست کرده است.»

منصوريــان امــا دربــاره جباري توضيحات ديگري را نيز ارائه داد: «همه بازيكنان ما در قرارداد خود بندي دارند که بعد از تاييد کميته پزشكي، قرارداد آنها نهايي و ثبت ميشــود و همه بايد مراحل آزمايش پزشــكي را پشــت سر بگذارنــد و مجتبي جبــاري نيز از اين قضيه مستثني نيست.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran