Iran Varzeshi

تالش ذوبآهن براي سرباز نشدن پهلوان

-

فصــل جديــد ليگ برتر در حالي آغاز خواهد شــد كه چند تيم نظامي در صدد جذب احســان پهلوان هســتند و از نظر آنها اين بازيكن مشمول خدمت سربازي است.

همين موضوع باعث شده تا باشگاه ذوبآهن، اقدامــات الزم را بــراي حفظ پهلوان انجام دهد، هرچنــد كه هنوز مســووالن و كادر فني اين باشگاه از ماندن او مطمئن نيستند و هر لحظه احتمال جدايي ايــن بازيكن از جمع ذوبيها وجود دارد.

اين در حالي اســت كه تراكتورســ­ازي بهعنــوان تنها تيم ليگ برتــري در اين فصل حــق جذب بازيكن جديد را ندارد و به همين خاطر به احتمال زياد تيمهاي خواهان پهلوان تيمهاي ليگ يكي هســتند كه با اين حساب، خود بازيكن هم تمايلي به ســرباز شدن ندارد و امسال هم تالش خواهد كرد در خدمت ذوبآهن باشد.

بــه هميــن خاطر بعيد بــه نظر ميرســد ذوبآهني كه در راس آن امير قلعهنويي قرار دارد، در اين فصــل به راحتي بازيكــن جــوان و خوب تيمش را از دست بدهد.

اين را هم بايد اضافه كرد كه هنوز وضعيت بازيكنان ســربازي كه پيــش از اين در نيمفصل ليگ شــانزدهم به تراكتورســ­ازي پيوستند، مشــخص نيست و به نظر ميرســد حتي ســاير تيمهاي نظامي هم با چنين شــرايطی سختگيريهاي خاص خودشــان را براي جذب بازيكنــان متقاضي داشته باشند.

با اين اوصاف احســان پهلوان را بايد باز هم در ذوبآهن ديد و شايد اين اتفاق در سال آينده به وقوع بپيوندد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran