Iran Varzeshi

نقل و انتقاالت 1/5 ميليارد يورويي دو مديربرنامه

-

مسوولیت اکثر نقل و انتقاالت بزرگ و گرانقیمت دنیاي فوتبال در چند ســال اخیر به واســطه دو مرد بوده اســت؛ ژرژ مندز و مینو رایوال که بزرگترین معامالت را به انحصار خود در آوردهاند. با انتقال 85 میلیون یورویي روملو لوکاکو به منچســتر یونایتد، ایجنت ایتالیایي یکي دیگر از معامالت گرانقیمت دنیاي فوتبال را ترتیب داد اما ترکیب منتخب نقل و انتقاالت گرانقیمت دو مدیر برنامه، به چه صورت خواهد بود؟

ژرژ مندز با ۵۶۸ ميليون يورو: مندز پشــت چند معامله بزرگ دنیاي فوتبــال بوده و گاهي اوقات یک بازیکن را چندین بار با مبالغ هنگفت جابهجا کرده است که از جمله آنها آنخــل دي ماریا با مجموع 97١ میلیــون یورو، خامس رودریگز با 82١ میلیون یورو، کریســتیان­و رونالدو بــا 3١١ میلیون یورو و فالکائو با 30١ میلیون یورو هستند.

مينو رايوال با ۳۸۵ ميليون يورو: سوپر ایجنت ایتالیایي هم در دو تابستان گذشته دو نقل و انتقال بزرگ و گرانقیمت انجام داده است؛ پل پوگبا و روملو لوکاکو دو بازیکني هستند که در مجموع با 09١ میلیون یورو راهي منچستر یونایتد شدهاند. زالتان ایبراهیموو­یچ هم در مجموع 96١ میلیون یورو براي رایوال در آمد داشته، ماریو بالوتلي و هنریک مخیتاریان با 69 میلیون یورو جزو نقل و انتقاالت گرانقیمت با مسوولیت رایوال بودهاند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran