Iran Varzeshi

التزيو همچنان پیگیر جذب آزمون

-

عقابهــاي شــهر رم همچنان به دنبال جذب مهاجم ايراني روبين كازان هستند. با جدايي لوكاس بيليا از التزيو، اين باشــگاه ايتاليايي حاال در بازار نقل و انتقاالت بــه دنبال جذب يك بازيكن براي خط مياني خود اســت اما گزينه اول بيانكوسلسـ­ـتي بــراي خط حمله همچنان ســردار آزمون است. بازيكني كــه در جدال دو باشــگاه روســتوف و روبينكازان بر ســر جذبش ســرانجام تكليفش مشخص شد و با قراردادي سه ساله به تيم شهر كازان بازگشت.

راديو «ســي» ايتاليا مدعي شــد، سران باشگاه التزيو در اين رابطه با پدر ســردار آزمون كه در عيــن حال مدير برنامههاي وي هم اســت، ارتباط برقرار كردهاند تا احتمال در دســترس بودن اين بازيكــن در فصل نقل و انتقاالت را جويا شوند.

بر اســاس ايــن گــزارش، التزيو همچنان قصــد جذب آزمــون را دارد اما باشــگاه روبين كازان قيمت فروش مهاجــم ايرانــياش را باال برده اســت و حاضــر به فــروش وي در ازاي 18 تا 20 ميليون يورو است كه اين رقم قابل توجهي است. البته بايد ديد قانون اجازه انتقــال آزمون به التزيــو را ميدهد يا نــه. طبق قانون يــك بازيكن در نقل و انتقاالت نميتواند با دو تيم قرارداد امضا كند، مگر به صورت قرضي.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran