Iran Varzeshi

محمدخاني:بهباختپرسپ­وليسفكرنمي­كنم

-

ناصــر محمدخانــي دربــاره بازي اســتقالل پرسپوليس در آلمان گفت: «دو تيم نبايد از انجام اين بازي بترسند زيرا اين يك مسابقه دوستانه است و به قول علي پروين غم و شادي برد و باخت شهرآورد فقط يك روز است و همه چيز بعد از آن تمام ميشــود. پرســپوليس بعــد از اين بازي هم بايد در ســوپرجام يك مسابقه سخت با نفت تهران برگزار كند.»

محمدخاني در مــورد اينكه برخي ميگوينــد بازنده شــهرآورد در آلمان تبعــات زيادي در شــروع فصل خواهد داشت، گفت: «من اين نظر را قبول ندارم. 5۲ سال در پرسپوليس بازي و مربيگري كردم اصال دوســت ندارم درمورد باخت پرســپوليس در اين بــازي فكر كنم اما به نظــر من تيمي كه شــهرآورد آلمان را ببازد غرورش جريحهدار ميشــود و بازيكنان آن بــا انگيزه مضاعفي ليگ را شروع ميكنند. آنها براي آنكه خودشان را به هوادارانشـ­ـان ثابت كنند ليگ را با قدرت شروع ميكنند تا به هوادارانشا­ن بگويند آن يك بازي دوستانه بود و آنها براي قهرماني ليگ ميآيند.»

پيشكســوت پرســپوليس در مورد ديدار ســوپرجام با نفت تهران كه علي كريمي ســرمربي اين تيم است، گفت: «بازي براي هر دو تيم ســخت اســت، علي كريمي هم ســالها در پرسپوليس بــوده و ميداند با چــه تيمي بايد بازي كند. كريمي اولين فصل مربيگرياش را سپري ميكند اما او سالها تجربه بازي در ســطح اول فوتبال را داشــته و اين تجربه به او كمك خواهد كرد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran