Iran Varzeshi

قهرماني دهباشي و بختيار در اوزان ۹۴ و ۴۵ كيلوگرم

-

نفــرات برتــر مســابقات صبح روز نخســت رقابتهاي وزنهبرداري قهرماني جانبــازان و معلــوالن با نظــارتIPC مشخص شــدند. اولين روز از رقابتهاي قهرماني كشــور وزنهبرداري جانبازان و معلوالن با مســابقات دسته 49 كيلوگرم آغاز شــد. در اين دســته 11 وزنهبردار حضور داشتند كه در پايان ماني دهباشي با ركورد 151 كيلوگرم بهعنوان قهرماني دست يافت، سينا قنبري با 144 كيلوگرم نايب قهرمان شــد و عنوان ســوم نيز به عليرضا ايزدي با ركــورد 135 كيلوگرم رســيد. در بخش جوانان اين دسته نيز عليرضا ايزدي با ركــورد 135 كيلوگرم اول شد و حســين فرخنده و احمدرضا احمدي هم دوم و سوم شدند.

در ادامــه وزنهبردارا­ن دســته 54 كيلوگرم روي تختــه رفتند كه در پايان محســن بختيار بــا ثبت ركــورد 160 كيلوگرم قهرمان شد. علي سيفي و سالم خاصهپور نيز در ردههاي دوم و سوم قرار گرفتند. محســن بختيار با همين ركورد عنــوان اول گروه جوانــان را نيز به خود اختصاص داد. رضا ديلمي با ركورد 105 كيلوگرم عنوان دوم گروه جوانان در اين دسته را به نام خود ثبت كرد.

رقابتهــاي قهرمانــي كشــور وزنهبرداري جانبــازان و معلوالن از 25 تا 27 تيــر ماه با حضــور بيش از 100 وزنهبردار از 19 استان برگزار ميشود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran